de rit in de linker kolon aanklikken, rechts klikken "weergeven in google earth. Nu nog enkel zoeken om die vierkante blokjes weg te krijgen.Gweñito Gafotas wrote:Is bij mij ook zo. Had eerst TC afgehaald via Garmin, dan edge aankoppelen en via dat icoontje je rit inladen. Normaal gezien staat er in je werkbalk ook een linkje "kaart via google earth" of zo, waar precies kan ik niet zo direct zeggen. Ben er ook nog maar net mee aan 't proberentyro13 wrote:Is het normaal dat als je edge aan staat en je verbind hem met je pc hij uitvalt en gewoon op t scherm een icoon geeft dat hij aan t opladen is. Je kan hem ook niet aanzetten. Wat ik ook raar vind is dat er een mededeling hangt aan de usb kabel dat je eerst een cd rom moet installeren alvorens je hem verbind met pc. Bij mij zat er 1 cd rom in die enkel dienst doet als handleiding. Het traingscenter heb ik ook v d garminsite moeten downloaden alvoor ik kon een training exporteren. Mijn pc herkent wel de edge als usb apparaat dat ik kan aanklikken maar waar ikniets mee ben. Geen van die bestandjes kan ikopenen.Is dit normaal? Ikdacht dat als hij verbonden was je direct naar het trainingscenter konof andere dingen kon doen..Nu moet ik eerst het trainingscenter zelf openen en dan de knop indrukken omde taing te exporteren.
Hoe krijg je een gereden rit op google earth?
Garmin edge 605-705
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
wanneer ik de Edge 305 aansluit met mapsource ingeschakeld en ik duw op ontvangen van apparaat, dan krijg ik een schermpje dat hij de edge 305 ziet, ik vink tracks aan en kan de gereden parcoursen importeren als track nr mapsource
wanneer ik ditzelfde probeer bij de 705 dan herkent hij ook de 705, ik kan ook tracks aanvinken maar wanneer ik dan download duw, zegt hij dat er geen tracks in het geheugen staan
iemand dit al meegemaakt of oplossing? ergens een instelling fout?
wanneer ik ditzelfde probeer bij de 705 dan herkent hij ook de 705, ik kan ook tracks aanvinken maar wanneer ik dan download duw, zegt hij dat er geen tracks in het geheugen staan
tsielio wrote:wanneer ik de Edge 305 aansluit met mapsource ingeschakeld en ik duw op ontvangen van apparaat, dan krijg ik een schermpje dat hij de edge 305 ziet, ik vink tracks aan en kan de gereden parcoursen importeren als track nr mapsource
Manueel in de map GPX plaatsen.
De uit de map geschiedenis met tcx files? gewoon copy paste nr map gpx in windows verkenner en dan uploaden in mapsource?i-Mac wrote:tsielio wrote:wanneer ik de Edge 305 aansluit met mapsource ingeschakeld en ik duw op ontvangen van apparaat, dan krijg ik een schermpje dat hij de edge 305 ziet, ik vink tracks aan en kan de gereden parcoursen importeren als track nr mapsource
Je Edge aansluiten via de USB kabel. Dan komt je Garmin als een schijf zichtbaar. Daar zoek je dan in de Garmin map, de map GPX. Sleep de track daarheen.tsielio wrote:De uit de map geschiedenis met tcx files? gewoon copy paste nr map gpx in windows verkenner en dan uploaden in mapsource?i-Mac wrote:tsielio wrote:wanneer ik de Edge 305 aansluit met mapsource ingeschakeld en ik duw op ontvangen van apparaat, dan krijg ik een schermpje dat hij de edge 305 ziet, ik vink tracks aan en kan de gereden parcoursen importeren als track nr mapsource
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Voor de geinteresseerden wat info omtrent screenprotectors voor de Edge 705, ben ondertussen al aan mijn derde toe :
- Durasec HighTec screen protectur = brol, zou een volledig op maat zijnde screenprotector zijn, die de vorm van het scherm volgt en dit bedekt. Komt 3mm voorbij bovenzijde scherm, dat bovendien zeer slecht leesbaar is - protector geeft een 'blur' effect. Verstuurd vanuit Duitsland.
- NavProtector = brol, rechthoekige protector die amper het rechthoekige gedeelte van de display waar de info op verschijnt bedekt. Geeft bovendien een 'blur' effect. Verstuurd vanuit de USA. Verwijderen is weggooien.
- Brando Workshop Qtek 8020 = super. Rechthoekige protector die het display gedeelte waarop de info verschijnt bedekt. Kristalhelder, zeer scherp beeld. Op mijn digitale fototoestel gebruik ik al jaren van dit merk een protector, werkelijk super. Bovendien verwijderbaar en wasbaar.
- Durasec HighTec screen protectur = brol, zou een volledig op maat zijnde screenprotector zijn, die de vorm van het scherm volgt en dit bedekt. Komt 3mm voorbij bovenzijde scherm, dat bovendien zeer slecht leesbaar is - protector geeft een 'blur' effect. Verstuurd vanuit Duitsland.
- NavProtector = brol, rechthoekige protector die amper het rechthoekige gedeelte van de display waar de info op verschijnt bedekt. Geeft bovendien een 'blur' effect. Verstuurd vanuit de USA. Verwijderen is weggooien.
- Brando Workshop Qtek 8020 = super. Rechthoekige protector die het display gedeelte waarop de info verschijnt bedekt. Kristalhelder, zeer scherp beeld. Op mijn digitale fototoestel gebruik ik al jaren van dit merk een protector, werkelijk super. Bovendien verwijderbaar en wasbaar.