inderdaad 1 spiltsing, ik dacht aan de voet van het kasteel van Franchimontfreezy wrote:Ik ga dat ook doen, net zoals vorig jaar. Gans achteraan gestart maar spijtig genoeg na 12km plat gereden waardoor er werkelijk niemand meer rondreed.... Ik rij graag alleen, maar zo'n ganse marathon...![]()
Ik schrijf me dit jaar in voor de grote toer, en zie ik het niet meer zitten dan doe ik de korte. De splitsing komt na 50km denk ik, wat ideaal is.
Ardennes trophy 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ik schrijf me de dag zelf in, weet ook nog niet of ik de 45 pak of 65.
mijn technische bagage is niet gek.
ook t spijtige vind ik of ge nu de 45,65 of 85 doet ge betaald er evenveel voor of niet ?
Wil het op mijn eigen tempo doen en genieten van het parkoer en de omgeving.
mijn technische bagage is niet gek.
ook t spijtige vind ik of ge nu de 45,65 of 85 doet ge betaald er evenveel voor of niet ?
Wil het op mijn eigen tempo doen en genieten van het parkoer en de omgeving.
- devil biker
- Mountainbiker
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Mannen ge moet daar ni naar toe gaan... Blijf gewoon thuis, die marathon trekt op niks, daar komt toch geen volk op af...
Ik ga, na mijn operatie deze week, voor de Crhono 85km maar aan TT-tempo. Zo haal ik toch nog een paar Zoenk-punten binnen want ik ga maar juist aan 10 ritten komen... en ja er moet toch iemand zich opofferen om daar naar toe te gaan hè hè
Is de startpositie via inschrijving bepaald of gewoon zoals je daar aankomt? Ni dat ik me van voor ga zetten ze...
Ik ga, na mijn operatie deze week, voor de Crhono 85km maar aan TT-tempo. Zo haal ik toch nog een paar Zoenk-punten binnen want ik ga maar juist aan 10 ritten komen... en ja er moet toch iemand zich opofferen om daar naar toe te gaan hè hè
Is de startpositie via inschrijving bepaald of gewoon zoals je daar aankomt? Ni dat ik me van voor ga zetten ze...
- Mister T.
- Mountainbiker
the sentinel wrote:Mannen ge moet daar ni naar toe gaan... Blijf gewoon thuis, die marathon trekt op niks, daar komt toch geen volk op af...
Breng je dan die blauwe verzameling buizen mee
Ik rij deze nl. ook...
Btw, operatie goed verlopen?
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
ja, T die zal ik zeker ni vergeten. Ge hebt er nu wel al lang genoeg op moeten wachten
Ik schaam me er voor. Ik zal er u de stuurpen en het stuur bijgeven! Als smartgeld
Ja operatie is goed verlopen! Net niet goed genoeg voor Les Cimes
en de 2de knie wordt uitgesteld voor onbepaalde tijd op aanraden van de Kiné
Ja operatie is goed verlopen! Net niet goed genoeg voor Les Cimes