12/04/08 Avondtocht Rillaar!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
massimo
Mountainbiker

Post by massimo »

Wij (team derdaele +) waren dit jaar ook weer van de partij en wat een prachtige tocht kregen we weer voorgeschoteld. We zijn rond 20.30 vertrokken maar natuurlijk na een 2 tal km REGEN. Gelukkig was dit maar van korte duur en hebben we de tocht droog tot een goed einde kunnen brengen. (allé op 1 accidentje na rond de 10 km ergens in een verkeerd spoor terecht gekomen en mijn fiets werd in de gracht gekatapulteerd :-D en geloof mij die gracht was diep mijn fiets stond er recht omhoog in en hij kwam nog nie boven het aardoppervlak en gelukkig stond er nog water in de beek (kwestie van toch maar even vettig aan te komen :evil: ))
Bevooraading was ook fantastisch gedaan. jullie hebben hier echt veel werk op gehad en dat mag beloont worden.
schitterende tocht en ons zie je volgend jaar zeker terug.

ps: ijsje was lekker
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Toen ik gisteren op weg was naar riorock ben ik er een hoop bikers tegengekomen tegen de E314, denk dat dat bikers van de nachttocht in Rillaar moeten zijn geweest?... moet zeggen, 't kriebelde :-D iedereen was 'm toch precies goed aan 't amuseren :wink: Spijtig van alweer die gestolen bikes... #-o
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Was prima in orde.
Die gestolen bikes...

Ik heb bij het inschrijven aan iemand van de org gevraagd naar een bewaakte fietsenstalling, maar hij beloofde mij zelf even naar de fiets te kijken.

Nu, voor een nachtrit, vind ik een bewaakte fietsstalling toch ook een must. Het is nog zoveel makkelijker om er met iemand anders zijn fiets te vertrekken.
Maar verder niks dan lof en hopelijk meer en meer organisaties die dit soort nachtrit op poten kunnen zetten.
Thanks guys, goed geamuseerd.
Tom1254
Mountainbiker

Post by Tom1254 »

een paar foto's kan je vinden via de link op mijn weblog...
http://tomvh.be/wordpress
Groetjes,
Tom
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Gf biker wrote:
Willy D wrote:ook geweest ... met 2 van mijn kids. Na betalen van 3 x de volle pot (10,5 eur :evil: voor 17 km) aangezet voor de kids toer .
Zeer mooi samengesteld...gelukkig (1 van de eerste keren) ook uitdagende stroken.
Deftig afgepijld.
't zal vanavond wel heel plezant worden.

Ik zal niet snel reclameren op een prijs, maar volle pot laten betalen voor kinderen op de kidstoer [-X [-X Dat vind ik regelrechte schande :evil:
gisteren ne pm gehad ... foutje van de organisatie bij inschrijving werd vanmorgen zeer mooi rechtgezet waarvoor =D> =D> =D>
board
Mountainbiker

Post by board »

Was er gisteren ook! Was geweldige avond,goe geamuseerd!
Goede bevoorrading,afpijling.
Alleen kl*tte :evil: in een putje gereden en over kop gegaan.
Resultaat remkabel aan hendel gebroken en achterrem moeten loskopelen
en den helft van de 38 zonder achter rem moeten rijden. #-o
Dat was wel effe aanpassen, maar ja ben der ook geraakt.
Toffe organisatie!!!!
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Ongelooflijk hoe sommige mensen toch zonder licht en/of helm starten.

De baggerstrook schijnt voor wat animo te zorgen.
Was dat nu zo erg ? Ik ben daar persoonlijk op de grote molen doorgesjeest en da was vreed plezant.
Al de afspuitstand te druk is, dan doe je dat thuis. Idem voor de douches.

Hoe kun je zo'n fijne rit afbreken voor een hoopje modder, helemaal op het laatste dan nog, of een douche te weinig, of 5 afspuitslangen die te weinig blijken te zijn ?
[-X [-X
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

dubbel
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

De 38km gedaan, maar ergens toch gemist, want bij de aankomst had ik er 32km op de teller staan en geen bevoorrading gezien. Ik vermoed dat het na het maïsveld ergens is misgelopen. Heb me daarbuiten wel kostelijk geamuseerd, zeker in het begin met de meer technische padjes (verschoot me wel een bult met de geiten die er rond liepen).
Al bij al een fijne TT, prachtige organisatie en mooi weer erbovenop.
Voor herhaling vatbaar dus :-D
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Jammer dat je de bevoorrading gemist hebt. Deze was nochthans ook de moeite. Ben ja nog voorbij die grote pijl gereden van die wegenwerken? Iets daarna was je aan de bevoorradingen.
Welk uu ben je vertrokken?
Post Reply