LCMT 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
Drie Wacky's doen al dan niet veroorloofd mee aan de Chrono.
Pé en Harryman zijn een koppel, Bahamontes rijdt solo. Als ge me onderweg voorbij rijdt, geef me een duwtje want kwil niet heel het jaar door te worden getreiterd door die twee gangsters.
See ya!!!
Pé en Harryman zijn een koppel, Bahamontes rijdt solo. Als ge me onderweg voorbij rijdt, geef me een duwtje want kwil niet heel het jaar door te worden getreiterd door die twee gangsters.
See ya!!!
- Transalp
- Mountainbiker
Ok, da's dus nieuw en goed om te weten!aj kwak wrote:Er is wel wifi beschikbaar op hotel. In de kamers kun je er wel nt op, tenzij je helemaal vooraan op het 0-de verdiep zit.Tom wrote:Iemand een idee of er in het hotel (gratis) wifi ter beschikking is ?
Als je in de bar of in de gang(voor restaurant) zit kan je wel GRATIS op het net.
- aj kwak
- Mountainbiker
Bah, die voetbadjes zijn ook handig.LuckyIron wrote:gewoon wat poeder meenemen en een handwaske doen in de lavabo of in 't badedi wrote:Is er mogelijkheid om je kleren te wassen in de hotels? Uitgezonderd van de handwas in de lavabo?
Heb wel genoeg broeken en truitjes in voorraad, maar zou liefst elke dag in Saeco kleren rondrijden.
Ja, daar had ik ook al aan gedacht. Maar vind de kwaliteit van een met de wasmachine uitgewassen zeem net iets beter dan met de handwas. Maja we zijn geen profrenners é, zal dus moeten volstaan om eens met een sopje te wassen en hopen op goed weer om te drogen!LuckyIron wrote:gewoon wat poeder meenemen en een handwaske doen in de lavabo of in 't badedi wrote:Is er mogelijkheid om je kleren te wassen in de hotels? Uitgezonderd van de handwas in de lavabo?
Heb wel genoeg broeken en truitjes in voorraad, maar zou liefst elke dag in Saeco kleren rondrijden.