27-04-08 mazenzele-opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

P° wrote:
Daan 2004 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
Daan 2005 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
Daan 2006 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
Daan 2007 wrote:..ik heb mij weer laten overhalen om er weer een jaartje bij te doen..
:lol: :lol: :lol: :wink:

Deze Daan toertocht mag stilletjesaan een klassieker in de streek worden genoemd.Ook dit jaar zal ik aanwezig zijn en zoveel mogelijk medebikers overtuigen om deze schitterende tt mee te pikken.

Topic 2007 : http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... =mazenzele
Ikke dus ook :-D
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ P° misschien treffen wel elkaar weer :-D
Deze keer samen met een collega (den cowboy) aan de start.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

zoals elk jaar doen we ni onder voor den daan en zullen de sasbikers ook weer van de partij zijn. Mooi gevarieerd parcours, vanalles een bekke en meer moe da ni zijn.....ah ja nog nen deftigen aprés :wink:

Zondag 6 juli om 14u te Humbeek: 4-urenbrugbergrees org. de sasbikers
meer info: www.sasbikers.be .....tot dan
egied
Mountainbiker

parcour

Post by egied »

Is er een vernieuwd parcour? een beetje bos hier en daar?
groeten.
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

inderdaad vernieuwd parkoer, het is trouwens alle jaren anders. dit jaar doen we eens niet de masten van brussegem-meise maar steken we met de 80km door tot in dilbeek. de 50 80 krijgen na wat opkuiswerk hier en daar het befaamde borre- bosje of hoe je het daar ook mag noemen, onder de wielen. de bossen zoals kravaal en kartelo mag je met de mtb
niet in( toch niet met een georganiseerde tocht).maar voor de rest altijd op en af en het asfalt wordt zoveel mogelijk vermeden.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik kom ook af! :bounce:
catwomen
Mountainbiker

Post by catwomen »

Kan iemand mij vertellen hoeveel hm we mogen verwachten op de 30 km.? :lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gisteren bij den Daan nog geweest, het beloofd weer schitterend te worden.
Vorig jaar was de tocht echt super, dit jaar wordt hij allicht nog beter.
Tot volgende week
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

@ catwomen: je bent de eerste die het me vraagt en ik zou het eigenlijk niet weten. de 80 gaat normaal boven de 1000( vorig jaar toch) de 50 draait rond 6-700. de 30 misschien nog eens de helft allé laten we het erop houden dat er relief genoeg in zit.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Het ziet er een toffe tocht uit. Indien mogelijk kom ik ook eventjes afgezakt uit de West-Vlaanders. Een prachtige tocht rijden in een voor mij onbekende streek is de max en volgens de commentaren ziet het er veelbelovend uit. =D> =D>
Post Reply