Gij kent precies wel veel van koers af gij.klein kindAntonio's pizza wrote:wat houdt u tegenXescobiker wrote:Ik zou u is geire op u bakkes geven.Looser da ge zijt.Antonio's pizza wrote:Wat heeft hij daarin te zoeken? Ah ja hij heeft ooit eens een tijdje in de aanval gereden in Parijs Roubaix 10 jaar geleden (en toen de prijzen uitgerijkt werden was hij ook nergens meer te bespeuren)En werd er ook niet gezegd dat hij een belangrijke rol ging spelen vorig jaar in het BK op de weg? Was toen ook nergens te zien.
Nys is geen wegrenner, behalve wat in de weg rijden heeft hij daar niets te zoeken.![]()
Wist trouwens niet dat dit een Sven Nys gatlekkerij topic moest zijn, dacht dat de titel "sven Nys" was en het de bedoeling is dat je je mening kan zeggen op een forum, over de persoon in de titel.
Er bestaan trouwens meerdere vormen van 'in de weg rijden", nu eist hij een plaats op in de ploeg terwijl hij toch geen rol van betekenis kan spelen en er evenmin veel uit zal kunnen leren. Je kan evengoed in de plaats een beloftevolle jongere opstellen, misschien zal die ook niet veel presteren maar die kan er tenminste iets uit leren dat voor zijn ontwikkeling positief kan zijn. Vergelijk het met VDB, die krijgt ook altijd contractjes tot frustratie van vele wielerfans omdat hij toch nooit presteert en er evengoed een jongere extra in de ploeg had kunnen zitten.
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Je mag altijd je argumenten uiteen doen en mij zeggen waar ik fout ben in plaats van te schelden. 
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Niets van aantrekken, is gewoon een teken dat het eigenlijk wel waar is wat je zegt, maar ze wat willen stoer doen om zo toch een klein beetje hun gelijk te willen krijgen. Ik vind dat wel grappig als ze hun idool zelf beginnen vergelijken met Bush of niet verder raken dan 'ik zou u een toek op uw bakkes geven' (moest ik durven)yajop wrote:Amai, dat is hier vriendelijk,maar ik heb hier ook ooit is commentaar gegeven op Nys, en aande PB's die ik toen kreeg dacht ik dat men pc ontplofte,die supporters van hem zijn wel erg snel op hun tenen getrapt ze,pfffffffffffff
- Kr1stof
- Mountainbiker
Er zullen er naar alle waarschijnlijkheid zo wel supporters rondlopen ja (wat soms wel overdreven is, maar ze verdedigen tenminste hun idool), maar langs den andere kant zijn er ook mensen die alleen maar anti zijn, wat eigenlijk gewoon zielig is. Supporter voor jouw favoriet, niet tegen iemand anders zijn favoriet!yajop wrote:Amai, dat is hier vriendelijk,maar ik heb hier ook ooit is commentaar gegeven op Nys, en aande PB's die ik toen kreeg dacht ik dat men pc ontplofte,die supporters van hem zijn wel erg snel op hun tenen getrapt ze,pfffffffffffff
En waarom zou hij geen rol van betekenis kunnen spelen Je zei nog zelf dat hij in zijn vorige Parijs-Roubaix lange tijd mee vooraan te bespeuren was...Antonio's pizza wrote:Er bestaan trouwens meerdere vormen van 'in de weg rijden", nu eist hij een plaats op in de ploeg terwijl hij toch geen rol van betekenis kan spelen
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Nee hoor, ik zei dat hij 1 keer in een koers mee in de ontsnapping reed, maar in de finale nergens te bespeuren was. Dus ik zie niet in waarom hij nu plots wel in de finale een rol van betekenis kan spelen. Er zijn er zoveel (onbekende) die lang in een ontsnapping kunnen rijden in een koers maar niet kunnen meedoen in de finale, Nys is er gewoon een van.Kr1stof wrote: En waarom zou hij geen rol van betekenis kunnen spelen Je zei nog zelf dat hij in zijn vorige Parijs-Roubaix lange tijd mee vooraan te bespeuren was...
En het is niet omdat iemand iets zegt over jouw idool dat dit een reden moet zijn om te schelden (al noemt dat hier blijkbaar 'je idool verdedigen'
Je hebt het wel over Parijs Roubaix das geen patattenkoers. Moest Nys niet goed zijn op de weg zou hij zeker niet uitrijden, voor de eerste kasseien zijn er al veel renners gelost dusNee hoor, ik zei dat hij 1 keer in een koers mee in de ontsnapping reed, maar in de finale nergens te bespeuren was. Dus ik zie niet in waarom hij nu plots wel in de finale een rol van betekenis kan spelen. Er zijn er zoveel (onbekende) die lang in een ontsnapping kunnen rijden in een koers maar niet kunnen meedoen in de finale, Nys is er gewoon een van.
En het is niet omdat iemand iets zegt over jouw idool dat dit een reden moet zijn om te schelden (al noemt dat hier blijkbaar 'je idool verdedigen' ). Als je enkel maar aan elkaars (of Nys') poepje mag komen lakken moet je dat niet komen doen op een forum waar pro en contra welkom zijn.
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Het gaat niet over kleinere kermiskoersen, maar over deelname aan de voorjaarsklassiekers.willemske wrote:Je hebt het wel over Parijs Roubaix das geen patattenkoers. Moest Nys niet goed zijn op de weg zou hij zeker niet uitrijden, voor de eerste kasseien zijn er al veel renners gelost dusNee hoor, ik zei dat hij 1 keer in een koers mee in de ontsnapping reed, maar in de finale nergens te bespeuren was. Dus ik zie niet in waarom hij nu plots wel in de finale een rol van betekenis kan spelen. Er zijn er zoveel (onbekende) die lang in een ontsnapping kunnen rijden in een koers maar niet kunnen meedoen in de finale, Nys is er gewoon een van.
En het is niet omdat iemand iets zegt over jouw idool dat dit een reden moet zijn om te schelden (al noemt dat hier blijkbaar 'je idool verdedigen' ). Als je enkel maar aan elkaars (of Nys') poepje mag komen lakken moet je dat niet komen doen op een forum waar pro en contra welkom zijn.. Als hij zou willen kan hij ook kleinere profkoersen winnen en daar kunnen veel profrenners enkel maar van dromen.
- Gwen
- Mountainbiker
Kuyckx (of hoe schrijf je 't?) nota bene, ene van landbouwkrediet reed ook lang in de ontsnapping hè... viel wel lek dus ja...Antonio's pizza wrote:Nee hoor, ik zei dat hij 1 keer in een koers mee in de ontsnapping reed, maar in de finale nergens te bespeuren was. Dus ik zie niet in waarom hij nu plots wel in de finale een rol van betekenis kan spelen. Er zijn er zoveel (onbekende) die lang in een ontsnapping kunnen rijden in een koers maar niet kunnen meedoen in de finale, Nys is er gewoon een van.
En het is niet omdat iemand iets zegt over jouw idool dat dit een reden moet zijn om te schelden (al noemt dat hier blijkbaar 'je idool verdedigen'). Als je enkel maar aan elkaars (of Nys') poepje mag komen lakken moet je dat niet komen doen op een forum waar pro en contra welkom zijn.
Als je al de renners die in een finale geen rol van betekenis spelen gaat weren uit de klassiekers hou je er niet veel over hè
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Nys is goed in de cross, maar die heeft geen enkele ervaring met het rijden van de finale van voorjaarsklassiekers. Jongeren die ervaring willen op doen kunnen dat dan veel beter van mensen die wel die ervaring hebben.
Nys zal wel niet de enige zijn die weet hoe je op kasseien moet rijden (anders had hij toch ook Parijs Roubaix gewonnen), integendeel zelfs.