Nieuwe remmen: Avid juicy 7 edition 2008 carbon
Merida matts TFS Lava + nieuwe Magura Durin 100R
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- jannepanne
- Mountainbiker
Merida matts TFS Lava + nieuwe Magura Durin 100R
Post by jannepanne »
Met nieuwe XT 2008.

Last edited by jannepanne on Mon 30 Jun 2008 18:34, edited 5 times in total.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- jannepanne
- Mountainbiker
Post by jannepanne »
Vork is idd het eerste dat er af vliegt. Maar Heb der geen idee van wat ik der zou op zetten. Als er iemand is die me hierbij kan helpen, laat maar weten.
Remmen zijn idd HS11 (Evo2)
Ik moet alleen in de afdalingen nog wat meer durven doorgaan. Want men remblokjes moeten iets te veel vervangen worden na men zin.
Twee dagen in Houffa en was aan een nieuw setje toe. Waren wel niet zo nieuw voor ik vertrok.
Ma bon, ben content van men MTB. Voor een beginner zeker geen slechte fiets.
Ik moet alleen in de afdalingen nog wat meer durven doorgaan. Want men remblokjes moeten iets te veel vervangen worden na men zin.
Twee dagen in Houffa en was aan een nieuw setje toe. Waren wel niet zo nieuw voor ik vertrok.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Indien binnen je budget: Rockshox Rebajannepanne wrote:Vork is idd het eerste dat er af vliegt. Maar Heb der geen idee van wat ik der zou op zetten. Als er iemand is die me hierbij kan helpen, laat maar weten.
Maar een Recon is ook al een mooie upgrade. Hubertje kan je wel meer vertellen over de vorken van Marzocchi
Je moet hier op het forum ook maar eens het 'te koop'-gedeelte in het oog houden
- jannepanne
- Mountainbiker
Post by jannepanne »
Ben net terug uit New Yor city.
En omdat een nieuwe vork niet in men valies ging heb ik er maar niewe remmen gekocht.
Nu alleen nog een mooi witte nieuwe vork en dan is het sparen voor een nieuw kader. En dan begint het spelleke weer opnieuw.
Weegt nu 12,9 kilogram.
Als je eens in New York bent, kan ik http://www.sidsbikes.com aanraden. Is den enige die zich daar echt met MTB bezig houd.
En omdat een nieuwe vork niet in men valies ging heb ik er maar niewe remmen gekocht.
Nu alleen nog een mooi witte nieuwe vork en dan is het sparen voor een nieuw kader. En dan begint het spelleke weer opnieuw.
Weegt nu 12,9 kilogram.
Als je eens in New York bent, kan ik http://www.sidsbikes.com aanraden. Is den enige die zich daar echt met MTB bezig houd.
-
Gibi Biker
- Mountainbiker
Post by Gibi Biker »
Ik verkoop mijn vork:
Rock Shox Recon Race RL 100 mm Remote Poploc
Als er interesse is.
Ze komt van een Focus Raven Expert en heeft nog geen meter gereden. Ik ben nl. aan het wachten op een vaste vork van DT-swiss alvorens ik mijn nieuwe bike in de winkel kan gaan afhalen.
Voor meer info qua kleur: www.focus-bikes.de
Rock Shox Recon Race RL 100 mm Remote Poploc
Als er interesse is.
Ze komt van een Focus Raven Expert en heeft nog geen meter gereden. Ik ben nl. aan het wachten op een vaste vork van DT-swiss alvorens ik mijn nieuwe bike in de winkel kan gaan afhalen.
Voor meer info qua kleur: www.focus-bikes.de
- jannepanne
- Mountainbiker
Post by jannepanne »
Heb eindelijk de stap gezet. Nieuw vorkje gekocht om de J3 te vervangen. Kan niet wachten om ze eens deftig te testen.