Dag iedereen,
De Safari Riders
De mountainbike-club van Brugge en de Kust.
Wie zijn we?
De club wordt opgericht door een groepje enthousiaste mountainbikers die hun passie en hobby willen delen met anderen.
Dit allemaal op een recreatieve manier die gepaard gaat met een gezellige en ontspannen sfeer.
Onze slogan luidt dan ook als volgt:
WIJ WILLEN NIET WINNEN MAAR VOORAL MEEDOEN!
Als je meer informatie wenst over onze club, laat hier dan iets achter of stuur een pm.
Groeten
Nicolas
Nieuwe Club Safari Riders Brugge en Kust
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
dominique_020
- Mountainbiker
Re: meedoen
Yep dat is het zeker!dominique_020 wrote:lijkt me inderdaad enthousiaste club.
afkomen doe ik wel eens.
Binnen een maand hebben we onze truikes, gaat tof zijn die eindelijk te hebben
Re: nieuwe club safaririders brugge en kust
Gewoon groot Brugge, momenteel is de helft van rond Brugge en Brugge zelf. Ik bv van sint-kruis en de andere helft is van knokke en zeebrugge.stoempe wrote:In welke straal rond brugge moet je wonen om eventueel bij jullie club te mogen en willen aansluiten?
We spreken altijd af aan de TT of wel op een plaats waar we samen kunne vertrekken en waar mensen meekunnen rijden, is te zien waar het is.
-
Safari Chris
- Mountainbiker
Re: nieuwe club safaririders brugge en kust
Post by Safari Chris »
Straal van 25km zal ook wel lukken. Dan ben je bij mij in Heiststoempe wrote:In welke straal rond brugge moet je wonen om eventueel bij jullie club te mogen en willen aansluiten?
Snellegem doen we zeker al