Granville HTi

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Waarom heb je dat mooie roox crankstel eraf gedaan?
f1l1p
Mountainbiker

Post by f1l1p »

@ Kogaboy: Idd ja, met mijn 1m20 :^o is het niet makkelijk, maar om wheelies te zetten echt wel subliem 8)

@ K2-er: Het zou niet meer binnen het "moderne" plaatje passen?

Wielen en crank en oude xtr-achterderailleur ga ik binnenkort eens in het te koop forum plaatsen.
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

f1l1p wrote:@ Trekrules: Aha, een kenner! :wink:
heb ze zelf ook maar dan in de gewone editie.GM edition zijn er maar 250 van gemaakt.Net als de Oro Bianco GM edition :wink: .
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Eindelijk, nog een hti! Maar waar blijven de 2008 modellen toch?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

De 2008 modellen zijn ook niet zo mooi e ! Dat is misschien een reden, rijeigenschappen weet ik niet.
f1l1p
Mountainbiker

Post by f1l1p »

@ Trekrules: Ja, die remmen das nog een heel verhaal...

Gekocht via internet (http://www.atoubike.com), die mannen alles mooi verzonden, ik kon mijn pakketje volgen via chronopost. Alles perfect... Tot wanneer het pakje over de landsgrens ging en in België terecht kwam... Een week na verzending begon ik mij al af te vragen waar ze bleven (was tenslotte toch wel wat geld..). Chronopost-site nog eens bekeken... en wat bleek? Pakket afgeleverd!
Hier natuurlijk al "lichte" paniek... Beginnen bellen, de post, blabla, taxipost... "Ja meneer uw pakketje is afgeleverd, wij hebben een handtekening"... dan nog op een dag dat hier niemand thuis was... (ik dacht: mss den hond... [-o<) Bewijs gevraagd, idd ja... een handtekening. Dossier, klachten, ging binnen 30 dagen iets weten... Om de haren uit uw hoofd te trekken natuurlijk. Blijven bellen, mailen, van vriendelijk naar dreigend... Tot ik plots contact had met iemand van taxipost (want ik dacht al: die chauffeur heeft ze gestolen, of ze zijn weg...) die de chauffeur uitgehoord heeft, zijn ronde opnieuw heeft doen aflopen en uiteindelijk bleken mijn remmen ergens in sint-niklaas ipv gent te zitten... Maar eind goed al goed en een =D> voor die mens van taxipost. Want als je daar niet blijft achter aan zitten (lees stalken) ben je ze kwijt!

Sorry voor de chaos-schrijfstijl, maar zo lukte het best :lol:
f1l1p
Mountainbiker

Post by f1l1p »

@ Roeki:

Eigenlijk ja, waar zitten ze?

Wel spijtig dat die remnokken op het frame gelast zijn, maarja.. :wink: wie weet raak ik die schijfremmen nog beu en bekeer ik mij weer tot de velgrem (voorlopig geen schijn van kans, maar je weet toch nooit) :roll:
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

f1l1p wrote:@ Roeki:

Eigenlijk ja, waar zitten ze?

Wel spijtig dat die remnokken op het frame gelast zijn, maarja.. :wink: wie weet raak ik die schijfremmen nog beu en bekeer ik mij weer tot de velgrem (voorlopig geen schijn van kans, maar je weet toch nooit) :roll:
Na een paar stevige moddermarathons zal je eens aan mij denken! :-D
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Vette bike !! Lekker sober kleurenspel op een frisse lente-foto =D>

En om het clubje mierenneukers te vervolledigen >>> de rode zadelklem en spacer zou ik eerder zwart zien en om de race-look te vergroten zou een recht stuur geen kwaad kunnen ...

veel plezier alvast ! :-)
f1l1p
Mountainbiker

Post by f1l1p »

@ Roeki: #-o nooit modder rijden dus :lol:

@ Dub-Wrecker:
Thanks, was er vandaag wel een dagje voor :wink:
Die rode dingen had ik eerst gedacht er allemaal af te pleuren, maja.. dan mocht ik weer gaan kopen. #-o
En dat stuur... ja dat komt wel nog. Voorlopig toch nog mijn riserke voor de controle (gooi, smijt en achterwielfietsen), maar ik denk dat een recht stuurke tijdens een stevige klim wel beter zou zijn... Want in beklimmingen durft hij wel eens steigeren :roll: (Roeki?)
Maar in de stad is dit natuurlijk ideaal om de showman af te geven op het achterwiel 8)
Post Reply