26/04/2008 PITTEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Ik wil me bij deze al verontschuldigen voor de jubileumeditie.
Heel april bijna geen tocht in de streek en dan twee op één dag.
Gezien ik de voorbije jaren nog geen enkele editie van Dadizele/Slijpskapelle gemist heb en ik deze organisatie echt iets gun, zal ik voor deze kiezen. 't Is bovendien onze tocht in de kijker bij de TOF, dus mag ik die zeker niet missen. Ik was eerst nog van plan om daarna naar Pittem te gaan, maar ik moet onverwacht werken zaterdagnamiddag.
Sorry, pompier, maar op de wintertocht ben ik zeker aanwezig, zelfs bij ontij!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

veeteeteetje wrote:Ewel,ik ga ook afkomen!!!
Dit weekend ondervonden dat ik best nog wat kilometers kan gebruiken voor de Wissantaise en bijgevolg zal ik terug kiezen voor de kilometers : de 75 + heen en terug vanuit Ingelmunster.Over het parcours maak ik me deze keer geen illusies.Als er een beetje road en een beetje off-road inzit is het voor mij al goed.
'k zal maar weer voor locomotief spelen zeker , want Gp als locomotief #-o , die laat langs het parcours de wagonnetjes achter [-X .
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

cowboy peter wrote:deze staat ook op mijn programma, nog nooit gereden, maar de wintereditie is in ieder geval een klassieker.
Aangezien de tocht richting beernem loopt, voorzien jullie dan ook enkele technische parcourskes? privéstukken ed
Privestukken zitten er inderdaad in .Het is eigenlijk onverstelbaar hoeveel eigenaars moeten aangesproken worden .Meestal wel zonder probleem maar je moet het toch doen om in de toekomst geen problemen te hebben .En onzen snellen Eddy weet deze mensen allemaal te vinden .Onverstelbaar ,formidabel ,fantastisch !...(nu lijk ik wel Eddy Wally )
Wat de parcourkes betreft deze zullen beperkt zijn (in vergelijking met de winter editie )om een kopie van de wintereditie te voorkomen.
Daarintegen doen we wel stukken die in de winter minder betrouwbaar bruikbaar zijn .Zo kun je misschien technisch zeggen waar een tractor deze winter zijn werk deed .
In het begin een beetje road en off-road ,in het midden zeer veel off-road om dan terug naar huis te komen met meer road .Dus ideale opwarming ,tussenin alles geven om dan terug rustig naar de finisch te bollen .
Laat die TGV dus maar eens goed los !
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Lichterveldenaere wrote:Ik wil me bij deze al verontschuldigen voor de jubileumeditie.

op de wintertocht ben ik zeker aanwezig, zelfs bij ontij!
Geen probleem ,de zon schijnt voor iedereen deze dag .Doe ze alvast de groeten en hou het TOF .

Inderdaad U was één van de hele echte .En zo waren er veel te weinig :evil:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

gene tgv op dezen rit, bedoeling is om voldoende uren op de velo te zitten zonder te forceren, maar in een mooie omgeving en met aangenaam gezelschap.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

kga het treintje komen vervoegen.
Inderdaad ook om de km's te bollen (Kwil de zondag ook nog eens een duwke doen :wink: )
en na de geslaagde winterrit belooft het voor deze :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

cowboy peter wrote:gene tgv op dezen rit, bedoeling is om voldoende uren op de velo te zitten zonder te forceren, maar in een mooie omgeving en met aangenaam gezelschap.
Inderdaad gene tgv [-X (voor mij) op die rit.
Ben zelfs van plan mijn mp3-spelerke mee te pakken om zo in mijn eentje( wanneer de rappe vogels weer zullen gaan vliegen zijn :evil: :lol: ) in mijn eigen ritme los te rijden.
Ik weet wel nog niet of ik s'morgensvroeg ga kunnen aanzetten. :-?
Misschien start ik tegen 13 uur ginder,maar dat zal van het werk afhangen.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Als ik me goed herinner zijde gij het die meestal voor de verscheuring zorgt.
En die rappe vogels is een rijtje waar je zelf ook in thuis hoort :wink:

Kga rond kwart na 7 ginder zijn, dak zeker om 7u30 kan vertrekken.
Kzit 's middags met een receptie dus eerst de kelder leeg rijden en dan gaan herstellen met een Picongske :drunk:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Mogelijks ook aanwezig voor de 75 km MTB. Indien paraat, vertrek ik van thuis met de fiets (kwestie van wat extra kilometertjes te doen).
Patrick&Cédric
Mountainbiker

Post by Patrick&Cédric »

Vragen aans ons vader ofdat we daar ook niet gaan MTB'en ...
Hopelijk wel...

Ik zal nog iets laten weten...

edit:

We kunnen dus niet komen.
We zitten in de Limburg om te fietsen...

Spijtig...

Volgend jaar komen we zeker!
Post Reply