13/04/2008 DEIGNE - AYWAILLE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Franske_01 wrote:Vettige troep daar in aywaille. Toch een ferm, technisch tochtje inderdaad beter als de tocht van aywaille begin dit jaar; was van plan om de zestig te doen, heb deze stijle ambitie maar teruggeschroefd tot een 27 + 7 tochtje. Die lus van 7 en die andere van 8, als je binnenkomt vindt da een prachtig idee. Effe @ Fons : komt da filmpje op de site te staan?
Zullen wel een paar filmkes gaan worden.
Voorlopig een 180 tal fotokes geknipt uit de film
Image
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Fons Moors wrote:
Franske_01 wrote:Vettige troep daar in aywaille. Toch een ferm, technisch tochtje inderdaad beter als de tocht van aywaille begin dit jaar; was van plan om de zestig te doen, heb deze stijle ambitie maar teruggeschroefd tot een 27 + 7 tochtje. Die lus van 7 en die andere van 8, als je binnenkomt vindt da een prachtig idee. Effe @ Fons : komt da filmpje op de site te staan?
Zullen wel een paar filmkes gaan worden.
Voorlopig een 180 tal fotokes geknipt uit de film
Image
Das ne prachtige! :lol:
MC Annabelle
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Post by MC Annabelle »

Ook voor mij was dit mijn eerste Ardennentocht.
De klimmen waren zwaar, maar leuk. De afdalingen waren voor mij iets minder door de natte, modderige ondergrond. We hebben de 15 (dus 22) km gereden en heb vooral genoten van het eerste deel. Het tweede deel was er teveel modder en teveel afdaling bij (ik moet nog wat durf kweken om in zulke weersomstandigheden sneller te durven afdalen).

Ik wil graag ook de organisatie bedanken. Het was in orde.
Alleen spijtig dat er mannen zonder manieren zijn die de vrouwendouche hadden ingepalmd.
bospiraat
Mountainbiker

Post by bospiraat »

Eerste deel ging goed, maar toen al die technische stukskes en da slecht weer... bike collega's met 20j ervaring en technisch super... pffff... dag ervoor meer dan 100km... amai mijn voeten (en benen).
was toch blij dat het maar 38km was.
Ma al bij al toch een schoon tochtje
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Ongelooflijk dat er voor deze tocht slechts 3 pagina's geschreven wordt op het forum en pakweg een tocht in het centrum van West-Vlaanderen meer dan 10 pagina's haalt.

Dit was mountainbiken ten top!!! Klimmen, dalen, technisch, kracht, stuurvaardigheid, behendigheid, brede stroken, bos, veld, boerewegeltje, grindweg, beekjes, singletrakcs, enz...
Alles aanwezig in deze mountainbiketocht!!

Eindelijk geen enkele keer het gevoel dat ik een veldrijder was....

Hier zie je me zeker terug!! Elk jaar voor zover ik op die mountainbike geraak!

1 woord aan de organisatoren: PROFICIAT!!!
vaeske
Mountainbiker

Post by vaeske »

kan er iemand zegge hoeveel hoogte meters we gedaan hebben op de 60.

het was gistere best wel een zwaar tochtje nu op na de volgende ardenne rit hopenlijk even mooi als deze ma da zal wel zeker.
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

thompson ryder wrote: Weet er mss iemand op welke site je de foto's kan terugvinden van aan dat beekje?
www.eventsfoto.be

AUB
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

Ik kan Blomsky alleen maar gelijk geven : alles wat met mountainbiken te maken had kwam in dit tochtje voor.

Voor mij toch ook enige minpuntjes : povere afspuitstand en douches die naam niet waardig.

Maar toch een leuke dag gehad, alleen die platte band vervangen als er drie kilo modder aan uw banden hangt, viel wat tegen #-o
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Ik heb inderdaad enorm veel mensen aan de kant zien staan met een platten band. Is dit typisch ardennen of was dit toeval??

De douches en de spuitstand heb ik niet gezien. veel te lange wachtrij.
Direct naar auto gereden, naar de uitgang gegleden met de auto en naar de stacaravan in Barvaux waar een lekker warm douchke de rit compleet maakte!
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Merci, kheb ze gevonden.

moddercrosser wrote:
thompson ryder wrote: Weet er mss iemand op welke site je de foto's kan terugvinden van aan dat beekje?
www.eventsfoto.be

AUB
Post Reply