1 v/d 2 lagers van de body draait niet meer zo soepel.
weet iemand of en hoe deze te vervangen zijn?
alvast bedankt.
groeten Koen
lagers vervangen body dt240
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Heb nog nooit een exploded view van de body op de website van DT kunnen vinden.Wel van de naaf.Maar helaas de body niet.Vorige week mijn oude body uit elkaar gehaald om de lagertjes te kunnen vervangen
Zit niet ingewikkeld in elkaar hoor! 2 lagertjes 1 tussenbusje 1 seegerring en 2 ringetjes.Heb vorig week de lagertjes besteld.Als ik het terug in elkaar geprutst heb laat ik er wel van horen
Zit niet ingewikkeld in elkaar hoor! 2 lagertjes 1 tussenbusje 1 seegerring en 2 ringetjes.Heb vorig week de lagertjes besteld.Als ik het terug in elkaar geprutst heb laat ik er wel van horen
-
dr.Koen
- Mountainbiker
- Location: specialized, marathon SL/ PaceRC31, DT240, mavic 517, RFturbine, XTR-XT
Bedankt voor de antwoorden.
Van de naaf zijn hele mooie en duidelijke tekeningen te vinden, maar van de body heb ik nog niet kunnen vinden. Ook niet met bovenstaande link.
groeten Koen
Hoe heb je de lagers eruit gehaald? Hamer en staafje en hard slaan?Ghizz wrote:Heb nog nooit een exploded view van de body op de website van DT kunnen vinden.Wel van de naaf.Maar helaas de body niet.Vorige week mijn oude body uit elkaar gehaald om de lagertjes te kunnen vervangen
Van de naaf zijn hele mooie en duidelijke tekeningen te vinden, maar van de body heb ik nog niet kunnen vinden. Ook niet met bovenstaande link.
groeten Koen
-
dr.Koen
- Mountainbiker
- Location: specialized, marathon SL/ PaceRC31, DT240, mavic 517, RFturbine, XTR-XT
is het je al gelukt?Ghizz wrote:Heb nog nooit een exploded view van de body op de website van DT kunnen vinden.Wel van de naaf.Maar helaas de body niet.Vorige week mijn oude body uit elkaar gehaald om de lagertjes te kunnen vervangen
groeten Koen