sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ban alsjeblief antonios'pizza van dit forum , want hij verkondigd niets als onzin op dit forum.(kunnen jullie gene regel maken, dat alleen mensen die in belgie wonen op dit forum mogen) want ik ben zijn gezeik meer als beu.Hoe oud is dieje eigenlijk?en canyon luc gij bent zielig jongen, niet rikske.Dit moest ik even kwijt.
neenee, het word wel degelijk landbouwkrediet.parring wrote:on topic, straks zitten meirhage (mss mis geschrenven, srr) en nys samen, kan nog leuk worden. Maar ik denk eerder dat het geruchten zijn ik zie hem eerder naar sunweb gaan. Dan is hij samen met zijn boezemvriend en diene mettepenningen is niet echt gierig
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
En jij weinig respect voor de Nederlandse taal.malmedy wrote:vind goed dat hij daarheen gaat hij volgt zijn ambitie en daar mag hij parijs roubaix rijden een opmerking is dat niet te vroeg na het cross sezoen want houfalize is toch te vroeg volgens zijn schema en das altijd een week later toch wijnig respect voor de mtb .
Ik zal je eventjes online op weg helpen :malmedy wrote:wist dat er zo een reactie zou komen toch bedankt michien kan je het me komen leren .
. -> Dit is een punt. Dit plaatst men achteraan een zin. Voor alle duidelijkheid heb ik alle punten in dit bericht in het vetgedrukt gezet. Zo herken je het einde van elke zin.
? -> Dit is een vraagteken. Dit plaatst men achteraan een vraag. Hier volgt een voorbeeldje van een vraag, inclusief vraagteken:
Is het echt zo moeilijk om leestekens te gebruiken ?
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ -> Dit zijn hoofdletters. Deze gebruikt men bij het begin van een zin of een vraag, of bij eigennamen en plaatsnamen. Bijvoorbeeld : Parijs, of Roubaix. Andere voorbeelden zijn : Nys, Houffalize ...
Probeer deze dingen al eens toe te passen in je volgende berichten. Je gaat er heel wat mensen blij mee maken
Aan al de anderen die dit topic lezen : sorry voor het off-topic gaan
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker