Allé, ik ga je vertrouwen! We komen af met een paar man. Tot volgend weekend!!kilted biker wrote:Ijsbeerke, hier in Snellegem wordt nog veel mondeling, en in gezamenlijk overleg, afgesproken.Morgen nog 2 landbouwers aanspreken, en hopen op een JA, en de tocht is weer picco-bello.
Voor Safari Chris kan ik enkel verduidelijken door mee te geven dat alle benamingen die gebruikt werden Off-road zijn. De eerste beschrijving ging nog maar over een 15-tal kilometers. Een percentage kan ik er niet op plakken, maar wij hebben wel een redelijk hoge score qua off-road gehalte. Zijn het geen bossen, dan zijn het technische bosjes, ofwel kerkwegels of weiden.
Je zult het je zeker niet beklagen indien je komt.
20/04/2008 SNELLEGEM
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Safari Chris
- Mountainbiker
Post by Safari Chris »
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Onze toertocht kreeg niet voor niets de naam "Bosrally" mee, hé!!oekene wrote:ist vele in de bossen??
Heb deze morgen eerst nog met boer Valère overeengekomen, en ben dan omstreeks 10 uur vertrokken ,samen met Karel.
Nieuw bosje bekeken, en geconcludeerd dat er nog vééél werk aan is, maar daarvoor zijn we met zijn zevenen in het bestuur. Vele handen maken licht werk.Eens de boterstraat over, door het stuk van Valère had Karel nog een pracht-ingeving, en zo hebben we nog een nieuw stukje bos erbij.Verder gaan we, na de platte banden van vorige woensdag, dus via het nieuwe fietspad via het wegeltje van "Meyers" naar het bos van J. Debusschere. Daar wordt ook bevoorraad, en gesplitst. Dan naar Beisbroek voor een lang stuk met zeer weinig road. Dan nog eens naar de overkant van gistelsteenweg om drie bosjes aan te doen. Voor we weer binnenrijden nemen we ook nog de Boeckhoutstraat mee.
Daarna kun je de fiets afspuiten, douchen, en het vochtpeil weer in orde brengen.
Voor de grote toer moet je nog effe wachten op gedetailleerde info, maar dat zal alleszins ook wel vernieuwd en in orde zijn.
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
Op de kalender op de site staat er inschrijving van 8u00 tot 14u00.
Klopt dit ? Tot 14u00 ?
Klopt dit ? Tot 14u00 ?
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Bedankt voor deze opmerking. Ik had het nog niet gezien.Horsepower wrote:Op de kalender op de site staat er inschrijving van 8u00 tot 14u00.
Klopt dit ? Tot 14u00 ?
Er is inschrijving voorzien vanaf 08.00h tot 10.45H.
Ik zal dat ook nog proberen aan te passen op de site.
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
- flip de flipper
- Mountainbiker
snellegem
Post by flip de flipper »
Flipper komt ook naar Snellegem, vertrek van thuis (industriepark blauwe toren).Tot zondag.
@sand, hoop dat je na je kwetsuur vlug weer mee kan.
grtjs, flipper
@sand, hoop dat je na je kwetsuur vlug weer mee kan.
grtjs, flipper
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Heb net de weersvoorspellingen gelezen. Alles kan deze week rustig opdrogen. De stukken die er evt. nog vettig bijlagen, zullen dus ook zonder problemen kunnen gereden worden.
Vanavond nog de lus voor de rit van 50km verkennen, en dan vanaf morgen pijltjes hangen, linten spannen, wegeltjes vrijmaken,...
Maar allé, 't zal dan ook weer tip-top in orde zijn.
Vanavond nog de lus voor de rit van 50km verkennen, en dan vanaf morgen pijltjes hangen, linten spannen, wegeltjes vrijmaken,...
Maar allé, 't zal dan ook weer tip-top in orde zijn.