Na iedere herstelling in een door Polar aangenomen centrum loopt de garantie terug voor de werkzaamheden door hun uitgevoerd.
Ciclosport HAC4
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Heb sinds 2 weken een HAC3.
Werkt perfect, alleen: reset blijkbaar zichzelf regelmatig zodat ik het ganse ding opnieuw moet instellen.
Iemand ook problemen mee?
Volgens de handleiding moet je langdurig op 2 knopjes duwen om terug naar de 'nul'stand te gaan (opnieuw uur, datum, enz. ingeven), bij mij gaat dat dus automatisch.
Werkt perfect, alleen: reset blijkbaar zichzelf regelmatig zodat ik het ganse ding opnieuw moet instellen.
Iemand ook problemen mee?
Volgens de handleiding moet je langdurig op 2 knopjes duwen om terug naar de 'nul'stand te gaan (opnieuw uur, datum, enz. ingeven), bij mij gaat dat dus automatisch.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
bij de hac4 --> http://www.bikegear.be/shop/catalog/pro ... cts_id/358
zit daar alles bij zoals die module voor overzetten van gegevens op pc, de sensor voor cadensmeting... enz...??
of moet ge die dingen nog apart bijkopen?? als da er allemaal bijzit dan is 167eur wel ne mooie prijs en overweeg ik zo een te kopen...
zit daar alles bij zoals die module voor overzetten van gegevens op pc, de sensor voor cadensmeting... enz...??
of moet ge die dingen nog apart bijkopen?? als da er allemaal bijzit dan is 167eur wel ne mooie prijs en overweeg ik zo een te kopen...
-
XVMx
- Mountainbiker
Je moet dat inderdaad nog bijkopen. Als je alles erop en eraan wil dan moet je de HAC4+ kopen --> http://www.bikegear.be/shop/catalog/pro ... cts_id/175freezy wrote:of moet ge die dingen nog apart bijkopen?? als da er allemaal bijzit dan is 167eur wel ne mooie prijs en overweeg ik zo een te kopen...
En ik heb al geinformeerd, ze hebben bij Vaneyck de HAC4+ ook in de Titanium versie, niet enkel in de US Postal versie met die mottige kleurkes...
Groeten,
XVM
De HAC3 is nog te koop via www.roseversand.de (kost iets van 90 euro + 12 euro verzendingskosten, bij mij geleverd binnen de week)
De borstband zou gecodeerd zijn, maar geloof der eigenlijk nie veel van: overlaatst had iemand anders op zenne polar (hij had geen borstband aan) mijne polsslag.
Die HAC 3 (de mijne toch) heeft echter een groot probleem: die kan absoluut niet tegen statische elektriciteit: reset zichzelf dan zodat je het ding opnieuw kan afstellen.
De borstband zou gecodeerd zijn, maar geloof der eigenlijk nie veel van: overlaatst had iemand anders op zenne polar (hij had geen borstband aan) mijne polsslag.
Die HAC 3 (de mijne toch) heeft echter een groot probleem: die kan absoluut niet tegen statische elektriciteit: reset zichzelf dan zodat je het ding opnieuw kan afstellen.