Die baggerstrook op het einde en de povere afspuitplaats en dito douches vielen tegen.
Dacht ook ergens gelezen te hebben dat zei die de ijsbeek bovenfietsten een speciale attentie kregen!
Verder schoon parcours mannen!
Post by herder levi »
Ik ben er boven gereden en heb mijn bonnetje kunnen inruilen voor een veiligheidsjasje.Insomnia wrote:
Dacht ook ergens gelezen te hebben dat zei die de ijsbeek bovenfietsten een speciale attentie kregen!Die heb ik dan toch ni gezien of gehoord.
Den brandweer de straat proper spuiten?levi wrote:Ik veronderstel dat die mensen wel op de hoogte gebracht zijn van wat die baggerstrook zou kunnen teweegbrengen en ik veronderstel ook dat den brandweer de straat zal schoonspuiten...???Domme wrote:
Ik hoop ook dat jullie geen probleem krijgen met de buurtbewoners wegens de grote hoeveelheden modder die op de straat lag.![]()
Post by pierrot le fou »
Dit noemt men sponsering ! Den ijskreem was van Nestlé, de vestjes van S.J. Ook voor onze evenementen is sponsering zeer belangrijk, anders komt ge nergensPalmboy wrote:Voor de rest heb ik me afgevraagd waar die mannen winst konden maken: 3 uigebreide bevoorradingen, een cornetto als je je polsbandje binnenbracht en een fluoriscerend hesje