devil biker wrote:waar hangt hij tegenwoordig uit ?
heb ik gevonden op het internet : http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... mnu=3&Rnd=
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Volgens Michel Wuyts gaat Sven Nys naar Landbouwkrediet
voor 3 seizoenen toch gehoord op commetaar van Parijs-Roubaix
wordt nu van de week voor gesteld in de pers...
wordt nu van de week voor gesteld in de pers...
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
En als hollander past nyske dan ook beter in een hollands ploeg, kan hij weer lekker tegen de belgen rijden.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Dat gij vanuit uw amerikaanse troon nog de moeite doet om het veldrijgebeuren in ons landje een scheet groot te volgen, daar verschiet ik van. Waarschijnlijk hebben ze in de USA toch véél betere veldrijders, niet ?Antonio's pizza wrote:En als hollander past nyske dan ook beter in een hollands ploeg, kan hij weer lekker tegen de belgen rijden.
-
Canyon Luc
- Mountainbiker
Post by Canyon Luc »
rikske waarom moet je anton altijd uit zijn kot lokken??????
om hem straks weer de huid vol te schelden
sorry hoor maar ik vind je zielig

om hem straks weer de huid vol te schelden
sorry hoor maar ik vind je zielig
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Rikske wrote:Dat gij vanuit uw amerikaanse troon nog de moeite doet om het veldrijgebeuren in ons landje een scheet groot te volgen, daar verschiet ik van. Waarschijnlijk hebben ze in de USA toch véél betere veldrijders, niet ?Antonio's pizza wrote:En als hollander past nyske dan ook beter in een hollands ploeg, kan hij weer lekker tegen de belgen rijden.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Ten eerste lokt hij mij uit mijn kot (of vind je zijn opmerking normaal ? Want dan zijn wij uitgepraat natuurlijk).Canyon Luc wrote:rikske waarom moet je anton altijd uit zijn kot lokken??????
om hem straks weer de huid vol te schelden![]()
![]()
sorry hoor maar ik vind je zielig![]()
En ten tweede heb ik hem nog NOOIT uitgescholden (let op de drukletters !!!) Met uitschelden heb ik mij hier nog nooit bezig gehouden, maar jij wel precies hé, lees uw postje van daarnet nog maar is opnieuw.
Ha, zielig... goe bezig Lucske
Enfin, ik moet toch minderen met te reageren in Sven Nys topics, omdat er teveel "zielige" mensen rondlopen die het niet kunnen hebben dat Nys succes heeft (en zeker niet in het mountainbiken).
- Rikske
- Mountainbiker
Idem voor uw opmerking waarmee héél deze zever weeral begonnen isAntonio's pizza wrote:Rikske wrote:Dat gij vanuit uw amerikaanse troon nog de moeite doet om het veldrijgebeuren in ons landje een scheet groot te volgen, daar verschiet ik van. Waarschijnlijk hebben ze in de USA toch véél betere veldrijders, niet ?Antonio's pizza wrote:En als hollander past nyske dan ook beter in een hollands ploeg, kan hij weer lekker tegen de belgen rijden.off topic
Maar nu hou ik het hier voor bekeken, ik heb wel betere dingen te doen als dit. Hopelijk kuisen de modjes dit op en ik ga voortaan niet meer reageren op al die kolder dat je in deze topic leest.