12/04/08 Avondtocht Rillaar!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Willy D wrote:ook geweest ... met 2 van mijn kids. Na betalen van 3 x de volle pot (10,5 eur :evil: voor 17 km) aangezet voor de kids toer .
Zeer mooi samengesteld...gelukkig (1 van de eerste keren) ook uitdagende stroken.
Deftig afgepijld.
't zal vanavond wel heel plezant worden.

Ik zal niet snel reclameren op een prijs, maar volle pot laten betalen voor kinderen op de kidstoer [-X [-X Dat vind ik regelrechte schande :evil:
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

De 38 km avondtocht in de dag gedaan en zelfs het weer was in orde.

Vlak na de start een kilometer of 3 op den berg van de konijnen gaan spelen, op en af met nen nog koude diesel is wel een uitdaging.
Het was dan ook direkt alle hens aan dek om overal boven te raken, 'k was daarna ineens opgewarmd voor de rest van de rit.

Bevoorrading ( waren nog aan het uitstallen ) goed bevonden en naast de pijlen kijken was moeilijk.

Tof zo een zaterdagavondtocht die om 16.00 uur begint, zo moesten er meer zijn.

Tot de volgende keer dan maar weer.

Jaro.
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

Ik heb vanavond de 38 km gereden en vond het de max !

Rond 20u 30 vertrokken om de zon dan mooi zien onder te gaan !
Mooie opwarming die eerste single tracks met daarna mooi berijdbare veldwegen perfect geschikt voor een avond tocht.

De bevoorrading was zeer goed gedaan ben er veel langer blijven hangen dan normaal en was niet de enige.

Ik vond de afpijling goed maar dit aantal geplaatste pijlen was zeker nodig. Hier en daar mocht er zelfs nog wel ééntje meer staan. Of een reflecterend lint.

Vb. Net na de afdaling door een mais veld moest men links de kant opdraaien maar het was daar zo smerig dat ik dacht dat die pijl rechtdoor stond dus ik ben even te ver gereden over een "wasbord".
Ook net na het bord van de 3 km moest je recht omhoog en boven naar rechts maar hier was ook een straatje naar rechts.
Hier had ook een extra pijltje rechtdoor mogen staan. :wink:

En dat ijsje heeft ook gesmaakt achteraf!

Die 2 paaltjes net voor de wei vond ik echt gevaarlijk !
Dat weitje met het afgespannen parcours is zeker tof voor de kids maar zelf had ik liever nog enkele paadjes op de 10 bunder gedaan.

Het was zeer goed gedaan mannen en daarom voor de organisatie een dikke pluim hopelijk morgen ook een stralende zon en veel volk op de dag tocht !

=D> =D>
Svennemans
Mountainbiker

Post by Svennemans »

Ben ook nog niet zo lang terug... de 38km gedaan, twas men eerste avondtocht en het was in 1 woord SUBLIEM!
Rond 19u45 vertrokken waardoor we toch nog een stukske licht hadden.
Eerste stukske in die bos was meteen pittig maar wel dikke fun!

Bevoorrading was ook de max met die discolichten en muziek :-D
Effe halt gehouden om wat kittekat, appelsientjes & peperkoek in de maag te kieperen :lol:

En dan was het al donker & toen begon de fun pas echt :-D

Kortom, geen moment verveeld, dikke pluim voor de organisatie!!
Nu beddeke in want morgenvroeg de 70 km doen.
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Om 16h gestart...was men eerste tt van het jaar en meteen al ne goeie. Conditie was wel niet wat het moest zijn maar ik heb me bovenal goed geamuseerd, moet wel sjiek zijn zo in den donker maar kmoest nog weg.
En waren dat die 420 laatste meters waar we nog van gaan spreken ? Met de uitgebreide northshore :lol: Grapjassen.
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

inderdaad er is iets misgelopen bij de inschrijvingen voor de kids dit zal worden rechtgezet en je kan contact nemen met de verantwoordelijke van de club
wat de 10 bunder betreft dat gaat zo maar niet hebben er nu al problemen gehad en als we willen blijven organiseren moeten we ook de wensen van de eigenaars respecteren
stefan
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Dat er vandaag niemand durft te klagen over de pijltjes hé, ik zag er zelfs eentje van de Tienbunder al staan van op de biezen huiskes :-D

Image

Serieus nu, afpeiling was af, parcour was af, bevoorrading was af(met mini disco). 3 dikke pluimen voor organisatie en tot morgen voor de dagtocht. =D> =D> =D>
nr16
Mountainbiker

Post by nr16 »

Merci merci merci merci merci
Bert67
Mountainbiker

Post by Bert67 »

Ferm toertocht , goede drankpost de moeite .
Volgend jaar zeker terug van de partij .
Dikke pluim voor de organisatie .
Image
touchdownbiker
Mountainbiker

12/04/08 Avondtocht Rillaar!

Post by touchdownbiker »

welle hebben ons goe geamuseerd, zelf onze dames waren van de partij.
dikke pluim voor de organisatie. =D> =D> :P

En dan helaas, zijn er van die gasten die het niet kunnen laten om van iemand anders bike af te blijven.
Welle zijn daar 2 mtb kwijtgespeeld.
Beschrijving:
fiets 1 : spiksplinternieve grand ville (pules 03) kleur hoofdzakelijk zwart, met fox foers kleur wit. Polar kmteller
fiets 2 : minverva ook met foxfoers (RLT 80) kleur grijs, en CROSS - LAND wielen. XT versnellingen. :evil: :evil: :evil:
Post Reply