OPENING SJOUWERS MOUNTAINBIKEROUTE TE KORTRIJK EN MENEN

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Ken1984 wrote:Als je vertrekt aan Decathlon welke lus doe je dan juist, want is me niet 100% duidelijk :oops: . Zou morgen of donderdag 's willen rijden en h/t naar Decathlon is al 20 km dus wil 'k slechts de 26 doen :)

Alvast bedankt
De splitsing is pas in Lauwe na het laaste stukje preshoekbos, je kan dus zonder problemen vertrekken aan Decathlon.
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Hoe ligt ze er momenteel bij? Moet woensdag overdag daar in de buurt zijn voor ietske... zou dan een routeke meepikken...
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

B-artiest wrote:Hoe ligt ze er momenteel bij? Moet woensdag overdag daar in de buurt zijn voor ietske... zou dan een routeke meepikken...
Voor 't moment zou ze toch redelijk berijdbaar moeten blijven, als het echter terug begint te regenen zou het wel eens goed modderig kunnen liggen.
Maar nen echten mtb'er kijkt daar natuurlijk niet achter... :wink:
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Cristalix,

Iets anders in de buurt dat ik ook zeker moet gereden hebben? Ik kom normaal nooit die kanten, ben van het waasland...

Greetz
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

B-artiest wrote:Cristalix,

Iets anders in de buurt dat ik ook zeker moet gereden hebben? Ik kom normaal nooit die kanten, ben van het waasland...

Greetz
Wil gerust eens mee rijden ze, ik ben woensdagnamiddag thuis. Dingen die je echt moet gereden hebben... hier in de streek zou ik niet direct iets interessants kunnen bedenken.
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Cristalix wrote:

Greetz
Wil gerust eens mee rijden ze, ik ben woensdagnamiddag thuis. Dingen die je echt moet gereden hebben... hier in de streek zou ik niet direct iets interessants kunnen bedenken.
Owkee, ja kan nog geen uur afspreken wan tik ga naar ene sollicitatie dus ja, ik weet niet hoe lang dat zal duren...

Zal misschien op de weg terug afslaan ter hoogte van de Vlaamse ardennen, zal waarschijnlijk mooier zijn?

Thx voor de info...
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

B-artiest wrote:
Cristalix wrote:

Greetz
Owkee, ja kan nog geen uur afspreken wan tik ga naar ene sollicitatie dus ja, ik weet niet hoe lang dat zal duren...

Zal misschien op de weg terug afslaan ter hoogte van de Vlaamse ardennen, zal waarschijnlijk mooier zijn?

Thx voor de info...
Vlaamse ardennen is idd wat meer de moeite, mocht je je toch nog bedenken, laat iets achter via pb
narcotekz
Mountainbiker

Post by narcotekz »

Gisteren voor de eerste keer de sjouwersroute gereden, de kleine lus van Kortrijk 23 km, en ze is ons enorm goed bevallen.
Ben zelf van Harelbeke en ken Kortrijk heel goed maar was aangenaam verrast door de vele leuke paadjes die ze in de route wisten te breien.
Volgende keer zeker de grote tour.
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=44817 Mocht je de grote toer rijden, laat iets weten in volgend topic, mss zijn er wel nog andere bikers die mee kunnen. Ikzelf weet het nog niet omdat ik dan eigenlijk druk in de examens zit.
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Hoogteprofiel Sjouwersroute met startplaats in Wevelgem (Brug langs de leie)

Image
Post Reply