Ben aan het twijfelen. Ben enerzijds vandaag al geen rijden, maar mn honger is nog niet gestild. Anderzijds zou ik graag ook naar Parijs-Roubaix gaan kijken. En den Iendracht speelt een topper tegen Racing Mechelen... Valt weer allemaal samen op 1 weekend...Nazgul wrote:heb net de avondrit 38km gebold en het ligt er fantastisch bij. Geen spatje modder op de fiets zelfs een beetje stoffig op sommige plaatsen.Herder Steven wrote:Hoe ligt het parkoers erbij? Stroken met modder?
Het weer morgen zou best nog meevallen heb ik gelezen op txt...
Enkel een strook van 100m in de laatste km ligt er slecht bij.
Voor de rest ni twijfelen gewoon komen vlammen (lees afzien)
13/04/08 Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
ni zeveren , gewoon afzakken naar Rillaar, zoals de sasbikers uit Humbeek, een van debetere tochten in vlaams-brabant maar't zal zwaar worden......... moet vanavond naar een verjaardagsfuif....dus
en ik ni alleen maar kben er ni geraakt
Last edited by de ware on Sun 13 Apr 2008 12:53, edited 2 times in total.
- scelter
- Mountainbiker
Het is dan ook echt ne klootzak van ne wortelNazgul wrote:Diene wortel zegt hetzelfde over uscelter wrote:Daar heb ik nog een eike mee te pellen. Ik heb hem vorig jaar 3 keer geprobeerd en telkens op die laatste wortel vanboven gestrand. Deze keer zal het ni waar zijn!stef V wrote:Foto's van de beruchte Ysbeek
Ze ligt te wachten op jullie.![]()