13/04/08 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

ik blijf het zeggen he , ik betaal liever 5 euro voor een deftige bevoorrading dan 3 euro voor iets dat op genen zak trekt 8)
jorisj
Mountainbiker

Post by jorisj »

Parcour ligt er zeer goed bij.
Bij het ingaan van de laatste kilometer hebben we dit jaar nog voor een "tof" parcoureke gezorgd. Iets waar je uw kameraden de laatste genade slag kan geven om zo rustig naar de finish te bollen.

HAVE FUN
[/img]
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Nr 8 wrote:Bij het ingaan van de laatste kilometer hebben we dit jaar nog voor een "tof" parcoureke gezorgd. Iets waar je uw kameraden de laatste genade slag kan geven om zo rustig naar de finish te bollen.
LOL :lol: .

Starten om 8u00 was geen probleem hé?

Seeya in the morning!
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Foto's van de beruchte Ysbeek ;-)
Ze ligt te wachten op jullie.

Image
Image
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

stef V wrote:Foto's van de beruchte Ysbeek ;-)
Ze ligt te wachten op jullie.
Achter hoeveel kms krijgen we dit moois te verwerken?
freewoody
Mountainbiker

Post by freewoody »

5 euros mannekes voor een van de beste tourtochten van het jaar zou er zelfs 10euro aan geven voor deze tocht. rillaarse bikers zou zeggen schakel het ocmw in voor die paar sukkels die geen 5euro kunnen missen voor een zondag voormiddag ontspanning.
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

Ben net terug en heb de 47km getest,ik vindt dit een prachtige en pittige tocht.De wind en de nog niet ingereden paden maken het extra zwaar.
De opéénvolgende beklimmingen omgeving Houwaart,Tienbunder beginnende met de Waterbeek(ge zult wel zien)dan de ijsbeek 35%
de mont impossible 24% en dan nog eens één van 24% kruipen wel in de kleren.Had 70km op de teller avs 21.3 geen snelle tocht maar wel intensief. Hoop voor morgen dat het niet regent. =D> =D>
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

full speed down wrote:Ben net terug en heb de 47km getest,ik vindt dit een prachtige en pittige tocht.De wind en de nog niet ingereden paden maken het extra zwaar.
De opéénvolgende beklimmingen omgeving Houwaart,Tienbunder beginnende met de Waterbeek(ge zult wel zien)dan de ijsbeek 35%
de mont impossible 24% en dan nog eens één van 24% kruipen wel in de kleren.Had 70km op de teller avs 21.3 geen snelle tocht maar wel intensief. Hoop voor morgen dat het niet regent. =D> =D>
mag ik aannemen dat je de 43km hebt gereden, maar deze er 47 blijken te zijn? ben nog aan het twijfelen tss de 43 en de 57 :-k
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Hoe ligt het parkoers erbij? Stroken met modder?
Het weer morgen zou best nog meevallen heb ik gelezen op txt...
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Herder Steven wrote:Hoe ligt het parkoers erbij? Stroken met modder?
Het weer morgen zou best nog meevallen heb ik gelezen op txt...
heb net de avondrit 38km gebold en het ligt er fantastisch bij. Geen spatje modder op de fiets zelfs een beetje stoffig op sommige plaatsen.

Enkel een strook van 100m in de laatste km ligt er slecht bij.
Voor de rest ni twijfelen gewoon komen vlammen (lees afzien) :wink:
Post Reply