le Wissantaise 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Lap! Weer een dilemma bij... Ieper of Wissant??? Normaal gaat het een dezen worden, kheb Deurbieter al lyrisch bezig gehoord La Wissantenaise... En naargelang de weersomstandigheden, hoe droger, hoe langer de afstand...
Deze morgen gaan fietsen, en ik had 27km op de teller staan... Het begin was verschrikkelijk. Hoesten, snot, slijmen,... Alles moest er uit, en het heeft 10km geduurt eer het eruit was. Mijn hartslag lag ook abnormaal hoog de eerste 10 km. Ik had een piek van 225 slagen. Ik heb hem dan achteraf goed terug naar beneden gekregen tot rond de 100 slagen, maar ik ben toch maar terug gekeerd na 25km. Ik kon mss nog een 10-15 km bijdoen, maar het ging niet verstandig zijn om dat te doen...
Morgen 80 km met de koersfiets. Ik zal mij goed in het pak zetten...
Grtz!!
Morgen 80 km met de koersfiets. Ik zal mij goed in het pak zetten...
Grtz!!
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
nie twijfelen!! Heuvelland kan je altijd rijden... den dezen daarentegenemperor of the mud wrote:Lap! Weer een dilemma bij... Ieper of Wissant??? Normaal gaat het een dezen worden, kheb Deurbieter al lyrisch bezig gehoord La Wissantenaise... En naargelang de weersomstandigheden, hoe droger, hoe langer de afstand...
machtige streek met een hoog ardennen gehalte.
de afstand zal ook afhangen van de conditie , we zullen zien
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
hoog ardennen gehalte zou ik zeker niet zeggen hoordeurbieter wrote: Heuvelland kan je altijd rijden... den dezen daarentegen
machtige streek met een hoog ardennen gehalte.
eerder een combi van het land van Herve (de voorlopers ardennen zeg maar ...) en de vlaamse ardennen. tis nu niet dat er hoogteverschillen zijn van +300 meter é
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
inderdaad ,wat overdrevenjocca wrote:hoog ardennen gehalte zou ik zeker niet zeggen hoordeurbieter wrote: Heuvelland kan je altijd rijden... den dezen daarentegen
machtige streek met een hoog ardennen gehalte.,
eerder een combi van het land van Herve (de voorlopers ardennen zeg maar ...) en de vlaamse ardennen. tis nu niet dat er hoogteverschillen zijn van +300 meter é, maar vlak is het amper tot nooit
k'ben al enkele keren naar Wissant geweest gaan biken,
en ik kijk al uit naar 1mei
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
en dan waren we al met 2... vlaamse ardennen klinkt mij al beter in de oren... de waalse zijn voor deze zomerdeurbieter wrote:inderdaad ,wat overdrevenjocca wrote:hoog ardennen gehalte zou ik zeker niet zeggen hoordeurbieter wrote: Heuvelland kan je altijd rijden... den dezen daarentegen
machtige streek met een hoog ardennen gehalte.,
eerder een combi van het land van Herve (de voorlopers ardennen zeg maar ...) en de vlaamse ardennen. tis nu niet dat er hoogteverschillen zijn van +300 meter é, maar vlak is het amper tot nooit
![]()
k'ben al enkele keren naar Wissant geweest gaan biken,
en ik kijk al uit naar 1mei
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Goh, er zijn er nog van het forum die deze rit (met de bijhorende aprés) niet willen missen zeemperor of the mud wrote:
en dan waren we al met 2... vlaamse ardennen klinkt mij al beter in de oren... de waalse zijn voor deze zomer