13/04/08 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Dreamer wrote:5€uro inschrijvings geld ??? 200 oude belgische frankskes vind ik wel veel!!
Is dit bij safty joggers altyd want mijn licentie heeft hier geen korting.
5€ is inderdaad 200 oude belgische franken. Maar we vragen dit enkel voor de 57 en de 70Km. En ik kan u garanderen dat je daar geen spijt zal van krijgen met een parcours om duimen en vingers af te likken, maar ook twee of zelfs drie bevoorradingen die je zeker niet snel zal vergeten.
Er is steeds drank, verschillende soorten koeken en verschillende soorten fruit voorzien.
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

mathieu wrote:is die tocht technisch de moeite en met technisch bedoel ik wel echt technisch
Er zitten zeker verschillende technische passages in waar je best wat stuurvaardig bent om er zeer vlot door heen te raken. Ik denk persoonlijk dat onze tocht en deze streek wel degelijk van alles wat te bieden heeft. Zowel technisch delen, stijle klimmetjes, leuke afdalingen, veel boswegen en af en toe een klein beetje asvalt om te recupereren.
Wij trachten onze tocht voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.
Er zit dit jaar op het einde zelfs nog een nieuw stukje in van 420 meter waar er later nog veel zal over verteld worden. :wink:
los bylos
Mountainbiker

Post by los bylos »

laatste update parcour a.u.b.
Kom voor de 70km (en de ijsbeek!!!)
petruske
Mountainbiker

13/4/2008 RILLAAR

Post by petruske »

de zagers moette maar een fietske kopen van 3 a 4 duizend eurokes en en 5 eurokes voor een tt te veel vinden e zodat ze hun fietske thuis laten voor deze toch is5 eurokes echt niet een uitgave maar een invenstering in iets wat michien zou kunnen verdwijnen (ik hoop van niet)
Svennemans
Mountainbiker

Post by Svennemans »

Ik kom zowel zaterdag als zondag... zaterdag voor de 38 maar dan eerder opt gemakske en puur voor de fun & de kick van in het donker te rijden!

Zondag voor de 70km om er een goei trainingske van te maken... :-D

Tot dan!
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Handige Harry wrote:5 euro is schandlig veel voor zo een tt-KE! inderdaad: KE
Allee mannen,5 euro om u 5 uur aan een stuk te amuseren,dat is één euro per uur,een spotprijs volgens mij.
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Conrad wrote:Kan iemand van de organisatie iets zeggen van het aantal hm's op de 57 en 70 km's?
En kan je van de 70 km naar de 57 overschakelen?
Want met het slechte weer heb ik niet echt zin om veel te ploeteren en in de regen te rijden.
om me zelf even te quoten :-D
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Conrad wrote:
Conrad wrote:Kan iemand van de organisatie iets zeggen van het aantal hm's op de 57 en 70 km's?
En kan je van de 70 km naar de 57 overschakelen?
Want met het slechte weer heb ik niet echt zin om veel te ploeteren en in de regen te rijden.
om me zelf even te quoten :-D
57 ong 665hm
70 ong 777hm

als ik dat goed heb gezien op hun site, en er zijn twee extra lussen op de 70 dus ik denk dat overschakelen geen probleem mag zijn.
Check anders even op hun site bij parcour beschrijving :wink:
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

de splitsing voor de 70km zit op einde van de tt dus je kan op het einde beslisse dat je de 57 km doet of de 70km
merida
Mountainbiker

Post by merida »

Nr 11 wrote:de splitsing voor de 70km zit op einde van de tt dus je kan op het einde beslisse dat je de 57 km doet of de 70km
Zo zie je maar weer, deze organisatie is 'af'.
Post Reply