Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

de wegrenner komt er vooral aan zijn trekken maar naar mtb toe hebben ze niet echt TOP modellen staan mss opvraag te verkrijgen het materiaal ervoor is wel goedkoper
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

raketwomanFIE wrote:de wegrenner komt er vooral aan zijn trekken maar naar mtb toe hebben ze niet echt TOP modellen staan mss opvraag te verkrijgen het materiaal ervoor is wel goedkoper
ah?? staan nochtans heel wat mtb fietsen te geel (bijna 50%)., en ook hele mooie tussen, en voor diverse prijsklassen.
dus heel wat meer fietsen dan de meeste handelaars.
misschien ook vertellen, dat daar voor 100.duizenden euros aan materiaal binnenzit.
En echte topmodellen, worden maar door enkelen gekocht vanwege superduur. Nochtans zijn er wel wat topmodellen te bekijken.

vraag me af wanneer het wel goed is bij de 'klant'
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Duffman wrote:
Ben maar een beginnerke en zeker geen kenner zoals het grootste deel op dit forum
Dat geloof je toch zelf niet? Ik ben er zeker van dat er hier veel 'kenners' rondhangen maar aan veel van de vragen en nog meer aan de antwoorden af te leiden is dat zeker niet het geval.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Sunn xtreme wrote:
raketwomanFIE wrote:de wegrenner komt er vooral aan zijn trekken maar naar mtb toe hebben ze niet echt TOP modellen staan mss opvraag te verkrijgen het materiaal ervoor is wel goedkoper
ah?? staan nochtans heel wat mtb fietsen te geel (bijna 50%)., en ook hele mooie tussen, en voor diverse prijsklassen.
misschien ook vertellen, dat daar voor 100.duizenden euros aan materiaal binnenzit.
En echte topmodellen, worden maar door enkelen gekocht vanwege superduur. Nochtans zijn er wel wat topmodellen te bekijken.

Ik denk dat de meesten graag ne spotgoedkope velo kopen in een winkel die vol peperdure fietsen staat die ze gratis mogen testen.
Het is pas echt goed als ze een geteste fiets op internet kunnen kopen en de LBS deze fiets gratis en met de glimlach onderhoudt.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

El Perro Diablo wrote:
Sunn xtreme wrote:

Ik denk dat de meesten graag ne spotgoedkope velo kopen in een winkel die vol peperdure fietsen staat die ze gratis mogen testen.
Het is pas echt goed als ze een geteste fiets op internet kunnen kopen en de LBS deze fiets gratis en met de glimlach onderhoudt.

doet me sterk aan een bepaalde topic denken :wink:
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Er staan heel wat topmodellen bij van eyck zoals de carbonnen merida flx 3000 en de carbonnen look en de carbonnen bianchi, maar mijn vraag was eigenlijk of het onderhoud of als ge stukken hebt, dat ze goed gerepareerd zijn.
Last edited by jerre1 on Mon 18 Feb 2008 18:55, edited 3 times in total.
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

ik heb het over Aalst

er staan inderdaad ook héél wat mtbikes maar de klasse bakken zag ik er nog niet staan

mss is het in de andere van eyck anders kan me hier niet over uit :-? spreken was er nog nooit
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Is het mogelijk bij Van Eyck iets te bestellen en aan huis laten leveren.?
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Niet dat ik weet.
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Triple-T wrote:Is het mogelijk bij Van Eyck iets te bestellen en aan huis laten leveren.?

www.bikegear.be is familie en prijzen zijn gelijk :wink:
Post Reply