12/04/08 Avondtocht Rillaar!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nr16
Mountainbiker

Post by nr16 »

Als je wil op vallen dan moet je dat aan doen.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

pcrispey wrote:Mijn lamp is van den duits onderweg hopelijk is ze er morgen :roll:

Is een fluo vestje aangeraden om aan te trekken of heeft het geen zin ?
Ik had de zondagavond voor mijne brother online nog een EVO setje van Sigma besteld bij bike-discount in Duitsland, dinsdagnamiddag was het al geleverd, dus met een beetje geluk moet dat nog lukken.

Bij een avondrit draag ik toch altijd een fluovestje, kwestie van gezien te worden als je een stuk over de baan moet. :wink:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Bulls69 wrote:Bij een avondrit draag ik toch altijd een fluovestje, kwestie van gezien te worden als je een stuk over de baan moet. :wink:
Zo heel veel moet je ni over straat he, en gezien je niet de enige bent die daar rondrijdt, zijn de automobilisten sowieso wat voorzichtiger.
Fluovestje doe ik zelden aan, alleen om te lopen, omdat ik dan geen actieve verlichting bij heb.
Op je fietsschoenen zit meestal ook al wat reflecterend, je moet sowieso een achterlicht hebben, fietskledij zitten ook wat reflecterende stukken in....
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

inderdaad, een fluo-vestje is zeker niet nodig, maar mag natuurlijk alijd. De stukken dat je op de baan bent zijn zeer gering en dat zijn dan ook geen te drukke banen.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

zit de ijsbeek klim ook in de 38 km avondtocht ?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

mag er gestart worden vanaf 16 uur? Dab kom ik met de kids af, die hebben geen verlichting op hun fietske staan. De korte toer krijgen we dan zeker rond.
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Er mag inderdaad vanaf 16u gestart worden. Dus je bent zeer welkom.

De ijsbeek is enkel voor op zondag op de grote afstanden.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Ben net terug van een meer dan schitterende tocht =D> =D>

Lekker weertje en een lekker parkoer dat op een stukje van 100m na in de laatste km zo goed als droog was.
Uitgebreide bevoorrading waar de sfeer er al goed inzat.

kortom een fantastische 56km gebold. :lol:

Hup naar morgen en hopelijk ook zo'n weertje dan kan het WE niet meer stuk [-o<
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook geweest ... met 2 van mijn kids. Na betalen van 3 x de volle pot (10,5 eur :evil: voor 17 km) aangezet voor de kids toer .
Zeer mooi samengesteld...gelukkig (1 van de eerste keren) ook uitdagende stroken.
Deftig afgepijld.
't zal vanavond wel heel plezant worden.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Willy D wrote:ook geweest ... met 2 van mijn kids. Na betalen van 3 x de volle pot (10,5 eur :evil: voor 17 km) aangezet voor de kids toer .
Zeer mooi samengesteld...gelukkig (1 van de eerste keren) ook uitdagende stroken.
Deftig afgepijld.
't zal vanavond wel heel plezant worden.
heb ook geen korting gehad t'was alleen voor wvb en niet voor vwb #-o
Post Reply