13/04/08 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Voila Steven.sp :wink:
Image
Image
Image
Image
Image
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

X-treme bikers uit begijnedijk zullen er zijn
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Het ziet er belachelijk simpel uit. Maar dat is het niet. Ben er verleden jaar niet opgeraakt, deze keer men bandjes op 0 bar zetten.
merida
Mountainbiker

Post by merida »

Hemd wrote:Het ziet er belachelijk simpel uit. Maar dat is het niet. Ben er verleden jaar niet opgeraakt, deze keer men bandjes op 0 bar zetten.
Het is simpel hoor! Vorig jaar heb ik iemand :-) naar boven zien rijden met een cyclocross fiets - versnelling 39x25. Dus met een MTB...goed te doen!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

net een tietske steiler dan dat je op de foto's denkt dat het is...
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Iegienie wrote:net een tietske steiler dan dat je op de foto's denkt dat het is...
Hierzie, Iegienie.

Geen nachtrit voor u ? :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

merida wrote:
Hemd wrote:Het ziet er belachelijk simpel uit. Maar dat is het niet. Ben er verleden jaar niet opgeraakt, deze keer men bandjes op 0 bar zetten.
Het is simpel hoor! Vorig jaar heb ik iemand :-) naar boven zien rijden met een cyclocross fiets - versnelling 39x25. Dus met een MTB...goed te doen!
da was dieje ene, die bekende... kben zijn naam vergeten. en ik ben er vorig jaar ook niet opgeraakt. de eerste keer was ik er bijna, tot op een van de laatste meters iemand voor me valt in het mulle zand. toen moest ik ook voet op grond zetten. :( volgende 6 pogingen waren ook niet gelukt.
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Das toch nie te doen he, nu geven ze voor de zondag weeral slecht weer...... :evil: :evil:
Wanneer gaat da nu nekeer keren he, sebiet is mijne korten tenue over datum en moet ik hem wegsmijten :roll:

We zullen de zondag wel zien zekers...

G.
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Net even op die site gaan zien. Ze gaan daar schoon weer beloven als ik op die foto's mag voortgaan. Ons glas is voorlopig nog halfvol....
merida
Mountainbiker

Post by merida »

daelman wrote:
merida wrote:
da was dieje ene, die bekende... kben zijn naam vergeten. en ik ben er vorig jaar ook niet opgeraakt. de eerste keer was ik er bijna, tot op een van de laatste meters iemand voor me valt in het mulle zand. toen moest ik ook voet op grond zetten. :( volgende 6 pogingen waren ook niet gelukt.
Jaja, dieje! Danny De Bie.
Post Reply