13/04/08 Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bert bibber
- Mountainbiker
da was dieje ene, die bekende... kben zijn naam vergeten. en ik ben er vorig jaar ook niet opgeraakt. de eerste keer was ik er bijna, tot op een van de laatste meters iemand voor me valt in het mulle zand. toen moest ik ook voet op grond zetten.merida wrote:Het is simpel hoor! Vorig jaar heb ik iemandHemd wrote:Het ziet er belachelijk simpel uit. Maar dat is het niet. Ben er verleden jaar niet opgeraakt, deze keer men bandjes op 0 bar zetten.naar boven zien rijden met een cyclocross fiets - versnelling 39x25. Dus met een MTB...goed te doen!
Jaja, dieje! Danny De Bie.daelman wrote:da was dieje ene, die bekende... kben zijn naam vergeten. en ik ben er vorig jaar ook niet opgeraakt. de eerste keer was ik er bijna, tot op een van de laatste meters iemand voor me valt in het mulle zand. toen moest ik ook voet op grond zetten.merida wrote:Het is simpel hoor! Vorig jaar heb ik iemandHemd wrote:Het ziet er belachelijk simpel uit. Maar dat is het niet. Ben er verleden jaar niet opgeraakt, deze keer men bandjes op 0 bar zetten.naar boven zien rijden met een cyclocross fiets - versnelling 39x25. Dus met een MTB...goed te doen!
volgende 6 pogingen waren ook niet gelukt.