Denk dat je zo rond de 10.5 kg zou kunnen zitten. Kan je hem niet ergens wegen?!
Specialized S-Works HT: Aangepaste Specs P1
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Cubebiker2
- Mountainbiker
Post by Cubebiker2 »
Strakke bike
Denk dat je zo rond de 10.5 kg zou kunnen zitten. Kan je hem niet ergens wegen?!
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
@ Cubebiker: volgens m'n uitgebreide spreadsheet zou 'm rond de 10,3 kg zitten en dat is met behoorlijk wat marges genomen. Als iemand een weegschaal heeft die'k eens mag gebruiken :) Ik gok ook rond de 10,5 maar zonder schaal durf ik het niet zeker zeggen. Hopelijk kan ik deze zomer rond de tien kilo gaan zitten door nieuwe wielen te steken...
Iemand een ideetje? Ik dacht aan XT, maar vraag me af hoe financieel haalbaar Hope ProII/DT 240S en Mavic XC717 zijn qua setje...?
@ Hubert: m'n zadelpen is 400 mm lang en die zit nu op z'n max (allez, nog iets boven z'n max, dus ça va). Na lang zoeken heb ik ontdekt dat ik zo het makkelijkst zit, dus voor mij is het goed zo. En neen, ik zit niet met m'n handen tegen m'n knieën.
Het was inderdaad de bedoeling om iets "anders" te doen met een Speci. In plaats van te kiezen voor de obligatoire Fox, schijven en Ritchey WCS, heb ik bewust voor deze combo gekozen en ik ben er eigenlijk alleen maar heel blij mee (behalve afgelopen zaterdag bij de overvloedige dikke modder op het parcours van de RvV, waar m'n achtertrein bijna volledig dicht slibte).
@ Schijfrem: sorry...
was ze vergeten om te draaien vòòr het posten op pinkbike.
Merci voor de reacties
Iemand een ideetje? Ik dacht aan XT, maar vraag me af hoe financieel haalbaar Hope ProII/DT 240S en Mavic XC717 zijn qua setje...?
@ Hubert: m'n zadelpen is 400 mm lang en die zit nu op z'n max (allez, nog iets boven z'n max, dus ça va). Na lang zoeken heb ik ontdekt dat ik zo het makkelijkst zit, dus voor mij is het goed zo. En neen, ik zit niet met m'n handen tegen m'n knieën.
Het was inderdaad de bedoeling om iets "anders" te doen met een Speci. In plaats van te kiezen voor de obligatoire Fox, schijven en Ritchey WCS, heb ik bewust voor deze combo gekozen en ik ben er eigenlijk alleen maar heel blij mee (behalve afgelopen zaterdag bij de overvloedige dikke modder op het parcours van de RvV, waar m'n achtertrein bijna volledig dicht slibte).
@ Schijfrem: sorry...
Merci voor de reacties
- Cubebiker2
- Mountainbiker
Post by Cubebiker2 »
Word idd ook een beetje
van de foto's....
Bevallen de bar-ends jou een beetje? Heb namelijk net dezelfde gemonteerd.
Bevallen de bar-ends jou een beetje? Heb namelijk net dezelfde gemonteerd.
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Bar-ends zijn prima! Had vroeger de WCS, maar vind deze eigenlijk fijner: ze zijn misschien wat dunner, maar m'n duim past precies in het dopje aan het uiteinde.
- Guido Beeck
- Mountainbiker