wie is verantwoordelijk?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Volgens mij ligt het niet aan dat product. Dat is gewoon slechte kwaliteit stickers/lak Het kan toch niet dat je moet bang zijn dat de kleur of letters afgaan als je hem kuist? Het is trouwens niet de eerste keer ik dit hoor.
2X op rij, ik zou ook voor een andere merk gaan.
Last edited by kenny on Thu 10 Apr 2008 09:52, edited 1 time in total.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Kan je niet gewoon nieuwe decals erop laten zetten? Waarom moet je je overigens prima frame vervangen? Don't create problems for the sake of solving them.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Ik heb dat product ook... en ik vind dat goed spul...

Volgens mij ligt het gewoon aan slechte lakkwaliteit
Levud
Mountainbiker

Post by Levud »

Dan heb ik blijkbaar geluk met mijn specialized frame, ook zwart geanondiseerd en na 3 jaar nog geen last van vervagende decals en dergelijke. Buiten de normale gebruikssporen ziet het er allemaal nog goed uit.
Bieper
Mountainbiker

Post by Bieper »

Het is heel zeker de lak en niet het spul dat ik gebruikte bij gebruik van gewone ontvetter van morgan blue ging de lak ook af.
Ik ben zelf heel tevreden met het voorstel van 4bikes nooit gedacht dat ze dat zouden doen.Garantie is geen probleem zolang de fabrikant maar toe geeft.Maar anders...
Zeker de manier waarop dat specialized gerageert heeft vind ik niet kunnen.Kortaf dat moet je maar met je dealer regelen het is zijn fout,dit gesprek heeft geen zin ik ga het hier bij laten,ik beeindig het gespek.punt
En dat voor zo een merk!
Post Reply