Nero route
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Nero route
Is de Nero route ( hoeilaart als ik mij niet vergis)dezer dagen nog redelijk berijdbaar ? Nog nooit geweest en weet niet over wat voor ondergron,g deze route meestal gaat. Graag wat info over deze route en eventueel commentaar van iemand die deze route kortelings nog heeft gereden. Gps file kan ik vinden op www.mtbroute.be dus we gaan niet verloren rijden (hoop ik toch
)
Re: Nero route
Blijf er maar weg tot halverwege de lente of zo, alle leuke stukken zijn nu gewoon een modderstrook of erger. Ik vindt het een leuke route om mijn rit mee af te sluiten maar zoals gezegd ligt die er nu heel slecht bij.specibiker wrote:Is de Nero route ( hoeilaart als ik mij niet vergis)dezer dagen nog redelijk berijdbaar ? Nog nooit geweest en weet niet over wat voor ondergron,g deze route meestal gaat. Graag wat info over deze route en eventueel commentaar van iemand die deze route kortelings nog heeft gereden. Gps file kan ik vinden op www.mtbroute.be dus we gaan niet verloren rijden (hoop ik toch)
- medguy
- Mountainbiker
Kan de bovenstaande reacties alleen beamen...
Het ligt er echt slecht bij
Het stuk langs de RO is zeer moeilijk berijdbaar en het is echt schuiven.
Het beste is om deze route te rijden als het al een week droog is ofzo...
Er zijn wel routes genoeg in het Zoniënwoud die ook mooi zijn, maar geen echte technische stukken hebben (of je moet de voetpaden nemen (maar je krijgt dan wel veel commentaar omdat dit niet mag
))
Edit: je kon het ook hier posten, als je eens vluchtig het topic doorleest zul je merken dat met het belgisch weer, de neroroute bijna nooit echt optimaal te berijden is
Het ligt er echt slecht bij
Het stuk langs de RO is zeer moeilijk berijdbaar en het is echt schuiven.
Het beste is om deze route te rijden als het al een week droog is ofzo...
Er zijn wel routes genoeg in het Zoniënwoud die ook mooi zijn, maar geen echte technische stukken hebben (of je moet de voetpaden nemen (maar je krijgt dan wel veel commentaar omdat dit niet mag
Edit: je kon het ook hier posten, als je eens vluchtig het topic doorleest zul je merken dat met het belgisch weer, de neroroute bijna nooit echt optimaal te berijden is
Route redelijk te doen
Vandaag de Nero nog eens gereden. Ze ligt er op enkele plaatsen drassig bij, maar er is altijd wel een klein stukje droger erlangs. En wie is er nu bang van een beetje modder? Het is geen technische route, dus een beetje extra uitdaging mag wel :)
Wel even melden dat ze nog altijd ingekort is (het leuke stuk langs de spoorweg is nog steeds niet terug) en dat er een 10-tal hopen gravel klaarliggen net na het ploeterstuk achter de ring... wat zijn ze daar van plan...
Wel even melden dat ze nog altijd ingekort is (het leuke stuk langs de spoorweg is nog steeds niet terug) en dat er een 10-tal hopen gravel klaarliggen net na het ploeterstuk achter de ring... wat zijn ze daar van plan...