Alleen de laatste twee tandjes van die twee cassettes verschillen. Dus normaal merk je er niks van, behalve als je flink moet klimmen. Net ietsjes meer reserve.
Ben hartstikke benieuwd!
Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Is dat niet te moddergevoelig voor mtb? Waarom zou iedereen er anders niet mee rijden...?
Wordt wel heftig als summerbike. Nummie :)
Waarom heb je nog de oude Fox-demper?
Groet
Guido
Wordt wel heftig als summerbike. Nummie :)
Waarom heb je nog de oude Fox-demper?
Groet
Guido
@Guido: Ik zou het ook niet als modderderr. aanraden, zoals ik eerder zei, dit wordt een summerbike. Het is ook allemaal een beetje experimenteren, dit weekend zal ik waarschijnlijk eens gaan testrijden maar de DURA ACE casette 9 speed is nog onderweg. Kijken of de SRAM red op XTR 11-32 zal werken.
Wat de demper betreft; het is de vorige versie, heb ik bewust voor gekozen, ik vind die harder en heeft minder sag. Het is waarschijnlijk een kwestie van gevoel maar er zijn er nog die dit vinden.
Wat de demper betreft; het is de vorige versie, heb ik bewust voor gekozen, ik vind die harder en heeft minder sag. Het is waarschijnlijk een kwestie van gevoel maar er zijn er nog die dit vinden.