13/04/08 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nr16
Mountainbiker

Post by nr16 »

normaal wel
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Bulls69 wrote:Wij zijn er klaar voor, batterijtjes van mijn Sigma Evo zijn aan het opladen (net op tijd nog een extra batterij bijgekocht) om het beste van zichzelf te geven aanstaande zaterdag :bounce:
Op zondag doen we het nog eens over zodat we zien waar we in het donker gezeten hebben.:wink:
Nu maar hopen dat de weergoden ons goedgezind blijven en dat ik ditmaal niet op mijn bakkes ga. :oops:
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

De woorden van Jill peeters (weervrouw VTM) in het weerbericht van gisteren:
"het blijft droog van zaterdagmiddag tot zondagmiddag. En met en beetje geluk zelfs tot zondagavond".
Ideaal weer dus voor een mooie tocht te rijden :bounce: .
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

stef V wrote:De woorden van Jill peeters (weervrouw VTM) in het weerbericht van gisteren:
"het blijft droog van zaterdagmiddag tot zondagmiddag. En met en beetje geluk zelfs tot zondagavond".
Ze kunnen nog niet deftig voorspellen welk weer het morgen gaat worden, laat staan voor binnen 3-4 dagen... Ik dacht dat ze vanmorgen zeiden dat het zondag de slechtste dag ging worden... Maar dat zal nog wel helemaal veranderen. Ik hoop natuurlijk op droog weer hé! [-o< [-o< [-o<
Goed of slecht weer, deze TT mag je niet laten voorbijgaan! :bounce:
En Leffe van 't vat zeker niet! :wink:
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

ysbeek

Post by peerke1967 »

Weten jullie misschien ook hoeveel er hier naar boven gereden zijn?
Op welke afstand wordt er op de ysbeek gefietst?( of voor de meesten onder ons gewandeld)
Kwestie van mij er al een beetje mentaal op voor te bereiden.
herder levi
Mountainbiker

Re: ysbeek

Post by herder levi »

peerke1967 wrote:Weten jullie misschien ook hoeveel er hier naar boven gereden zijn?
Op welke afstand wordt er op de ysbeek gefietst?( of voor de meesten onder ons gewandeld)
Kwestie van mij er al een beetje mentaal op voor te bereiden.
Ik dacht dat er verleden jaar zo een 75 à 80 man bovengeraakt is.Ik heb hem bedwongen na mijn 5de poging.Ik heb het wel bekocht daarna,want onmiddelijk volgde er een spectaculaire afdaling ,gevolgd door ...jaja,terug naar omhoog en lastig zenne... :-?
Eèn gouden tip: hou uiterst links,rechts ligt het veel te mul
en tracht wat afstand te houden van je voorligger zodat je hem nog eventueel kan ontwijken als hij omvalt :wink:
en ALLES GEVEN :-)
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Nazgul wrote:
toerist wrote: Hoe ligt het parkoers erbij, vettig zekerst na al die regen van de afgelopen maand?
Zondag nog de andere tt van rillaar gereden en al bij al viel het goed mee.
Op de ene plaats lekker zuigende ondergrond op de andere bijna stoffig droog en op nog andere plaatsen blubber, maw vanalles wat.
Maar als de regen deze week uitblijft zal het nog stukken beter zijn
Je heb inderdaad van alles wat tijdens gans de toch.
Ik ben gisteren avond de lus van de 57Km nog even gaan rijden en die lag er zelfs zeer goed bij.
Laat ons hopen dat het droog blijft tot zondag en dan kunnen we eindelijk nog eens van een prachtig MTB-weekend spreken.

Tot zondag
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

stef V wrote:De woorden van Jill peeters (weervrouw VTM) in het weerbericht van gisteren:
Dus tijd zat om die ijsbeek te blijven proberen tot je boven bent. Hebben jullie nergens een fototje van die helling? Kwestie van te weten of het de moeite loont het te komen proberen :wink:
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

klik op onderstaande link en u kan meteen enkele foto's van de beklimming van de ijsbeek bekijken

http://www.rillaarsebikers.be/27.html
Thomas1968
Mountainbiker

parcours

Post by Thomas1968 »

Als ik de parcoursbeschrijving op de website bekijk, is de splitsing tussen de tocht van 57 en die van 70 km al vrij snel. Klopt dat? En is die (vlakke) extra lus naar Langdorp de enige extra lus of zijn er nog?
Post Reply