Hallo, Ik zou graag sportlid worden bij 2mega saeco. Maar kan iemand mij vertellen wat zo een volledige outfit kost. Dit is wel handig als je student bent. En moet je iets speciaal doen als je sportlid ben?
Btw, is er iemand in de omgeving van west-limburg die bij deze club rijd.
PS: ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt, maar niets gevonden over de kostprijs.
Alvast bedankt, Benneke
Lid worden bij 2mega saeco team
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Palmboy
- Mountainbiker
Iedereen kan lid worden van Team Saeco (zoals het team vanaf dit jaar heet). Lidgeld voor 2008 is 25 euro.
We hebben twee voorbestellingen van de kledij bij Bioracer rechtstreeks gedaan. De tweede bestelling wordt pas geleverd in mei omdat ze het bij Bioracer zelf ook heel druk hebben. Dus een derde bestelling zat er niet in, aangezien we voor 2.500 euro excl BTW minimum moeten bestellen. Maar er zijn sinds de laatste bestelling weer een aantal nieuwe leden bijgekomen dat we een derde bestelling misschien kunnen overwegen. Nu zijn er ook Team Select Stores, fietsenwinkels waar je korting kan krijgen ahv uw lidkaart en waar ook kledij zou moeten zijn. Maar deze zijn me nog niet gekend en worden hopelijk deze week aan me medegedeeld
De prijzen van de kledij in voorbestelling waren:
- shirt korte mouw: 32 euro
- shirt lange mouw: 46 euro
- koerbroek met 3D-zeem: 53 euro
- lange broek (zonder zeem, over korte broek): 63 euro
Voorts zijn er nog armwarmers, beenwarmers, muts, windblocks, kniebroeken, mutsen, wintervesten,... te koop.
De prijzen van de winkels zullen iets hoger liggen.
Om lid te worden schrijf je je in op http://www.teamsaecosport.be/. Je krijgt dan een e-mail met de betalingsgegevens, en zodra we die hebben ontvangen krijg je nog een mail met de toegangsgegevens tot het intranet. Als je dan op het kaartje van de leden gaat kijken dan zie op een landkaart welke leden er in uw buurt wonen. Je kan daar ook aanmelden welke toertochten of wedstrijden je gaat rijden, en zien wie daar ook aan meedoet. Verder afspreken doe je op ons forum.
We hebben twee voorbestellingen van de kledij bij Bioracer rechtstreeks gedaan. De tweede bestelling wordt pas geleverd in mei omdat ze het bij Bioracer zelf ook heel druk hebben. Dus een derde bestelling zat er niet in, aangezien we voor 2.500 euro excl BTW minimum moeten bestellen. Maar er zijn sinds de laatste bestelling weer een aantal nieuwe leden bijgekomen dat we een derde bestelling misschien kunnen overwegen. Nu zijn er ook Team Select Stores, fietsenwinkels waar je korting kan krijgen ahv uw lidkaart en waar ook kledij zou moeten zijn. Maar deze zijn me nog niet gekend en worden hopelijk deze week aan me medegedeeld
De prijzen van de kledij in voorbestelling waren:
- shirt korte mouw: 32 euro
- shirt lange mouw: 46 euro
- koerbroek met 3D-zeem: 53 euro
- lange broek (zonder zeem, over korte broek): 63 euro
Voorts zijn er nog armwarmers, beenwarmers, muts, windblocks, kniebroeken, mutsen, wintervesten,... te koop.
De prijzen van de winkels zullen iets hoger liggen.
Om lid te worden schrijf je je in op http://www.teamsaecosport.be/. Je krijgt dan een e-mail met de betalingsgegevens, en zodra we die hebben ontvangen krijg je nog een mail met de toegangsgegevens tot het intranet. Als je dan op het kaartje van de leden gaat kijken dan zie op een landkaart welke leden er in uw buurt wonen. Je kan daar ook aanmelden welke toertochten of wedstrijden je gaat rijden, en zien wie daar ook aan meedoet. Verder afspreken doe je op ons forum.
-
Palmboy
- Mountainbiker
Hier de lijst van alle stukken met de prijs:
Trui korte mouwen 32
Trui lange mouwen "Isolation" 46
Body Windblock 44
Windblock vest 69
Windblock wintervest 86
Koersbroek bretel Professional 53
Lange broek Professional 63
Kniebroek Professional 69
Aeropak Professional 78
3/4 beenwarmers 19
Beenwarmers 25
Armwarmers 19
Sokken coolmax (per 3) 20
Windblock Hoofdband 12.5
Windblock wintermuts 17
Piratenmuts 12.5
Maar zoals gezegd, in de winkels zullen die iets meer kosten.
Trui korte mouwen 32
Trui lange mouwen "Isolation" 46
Body Windblock 44
Windblock vest 69
Windblock wintervest 86
Koersbroek bretel Professional 53
Lange broek Professional 63
Kniebroek Professional 69
Aeropak Professional 78
3/4 beenwarmers 19
Beenwarmers 25
Armwarmers 19
Sokken coolmax (per 3) 20
Windblock Hoofdband 12.5
Windblock wintermuts 17
Piratenmuts 12.5
Maar zoals gezegd, in de winkels zullen die iets meer kosten.
- MarnikDUDE
- Mountainbiker
Post by MarnikDUDE »
...als ge een licentie hebt. Ik rijd met leeftijdsgenoten v.h. team al eens een TTke altijd leuk!