Heb al wel ne oproep gedaan onder het artikel van de Trans Germany maar toch nog effie in spotlights zetten.
Kan omwille van serieuze rugproblemen niet meer trainen en ook niet starten aan den Trans-Germany.
Omdat de inschrijving toch prijzig is (1100 euro per team) probeer ik via hier eventuele geïnteresseerden te vinden.
Van de organisatie krijgen we maar den helft terug.
Had hier nog graag 900 euro voor gehad. De kosten die nog dienen te gebeuren voor teamverandering (kost ook nog 50 euro) die neem ik dan ook wel voor mijn rekening.
startticket Trans Germany te koop
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Griet
- Mountainbiker
Doemme toch!!!
Den Transalp zou ik ooit ook nog willen doen................Ik dacht eerst te beginnen met den Trans Germany maar zelfs dat is me niet gegund
Ik denk dat ik maar een wielerterroriste ga worden (is in ieder geval minder belastend voor de rug)
Alvast veel trainingsplezier de komende maanden en veel succes met de Transalp.
Den Transalp zou ik ooit ook nog willen doen................Ik dacht eerst te beginnen met den Trans Germany maar zelfs dat is me niet gegund
Ik denk dat ik maar een wielerterroriste ga worden (is in ieder geval minder belastend voor de rug)
Alvast veel trainingsplezier de komende maanden en veel succes met de Transalp.
-
Griet
- Mountainbiker
Ja, dat was een oplossing........heb ook gemaild met de vraag of we volgend jaar mogen starten maar dat ging niet. Enkel den helft van het inschrijvingsgeld terug.jocca wrote:Kzou zeggen hou hem bij tot volgend jaar, maar dan zijn we er ook niets meer mee ...
Heb in het verleden nog wedstrijden geannuleerd wegens blessures en nu moet ik zeggen dat ik ofwel mijn geld terug kreeg met een medisch attest of ik kreeg de garantie dat ik het jaar erop mag starten.
En ik vind dat eigenlijk niet meer dan normaal.
Dus ben op dat gebied wel teleurgesteld in de organisatie. Ze hebben tenslotte nog geen enkele kost gehad aan ons.
Dat is dan pure winstmakerij, 550 euro van ons...........plus een nieuw team.........1100 euro, maakt de som maar hé.
Maar ja t staat in reglement en dan hebt ge niks te zeggen hé.
Alleen dat van volgend jaar niet mee te laten doen ............
-
Griet
- Mountainbiker
Bij 4bikers.be heb ik het al te koop gezet en bij nog enkele mtbclubs (maar die laatsten halen niet veel uit denk).jocca wrote:bied het ticket eens te koop aan op het nederlandse forum en of het forum van 4bikers.be en misschien op een duits forum.
Je moet dit tichet volgens mij echt wel kunnen doorverkopen hoor
Ken jij mss goei Nederlandse en Duitse forums?