Oldenzaal Beneluxcup 12/13 april

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gary'sGirl
Mountainbiker

Post by Gary'sGirl »

soeterke wrote:Waar is het adres te vinden wan de inschrijving?
http://www.beneluxcup.nl

Was en kleed gelegenheid:
Clubgebouw “Sur Place” Oldenzaalse Wielerclub
(Oude Almeloseweg 1, Oldenzaal) = adres

Daar vlakbij is ook het parkeerterrein, de inschrijftent/permanence en start/finish als je dat bedoelt. :-)

@J-BIKER: Veel echte modder/klei zal het niet zijn, het lijkt aardig droog te blijven deze week, en het parcours ligt op zandgrond. Dus het meeste is dan wel weggezakt. Vaste vork is altijd te doen in NL. Ik zou zelf alleen gek worden van het gestuiter over gras en uitgeremde paden...
s-works rider 336
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9

Post by s-works rider 336 »

Lees zo weinig van jullie ervaring in Holland.....
Hoe was't parcours ?
Misschien ga ik volgend jaar ook eens (zie aan de foto's dat er geen modder was......)
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

kheb wel vernomen dat de accomidatie om te schreeuwen was. en dat voor zulke organisatie.
wie een drankje wou, moest door een modderpoel... om maar 1 voorbeeld te geven.

qua omloop... de uitslag zegt genoeg..... ruim 50% van de nederlanders zijn wegrenners, een paar mtb'ers en een berg veldrijders... omdat het parcours vooral geschikt was voor hun. Een snelle vlakke omloop ..
hanz
Mountainbiker

Post by hanz »

Sunn xtreme wrote:kheb wel vernomen dat de accomidatie om te schreeuwen was. en dat voor zulke organisatie.

qua omloop... de uitslag zegt genoeg..... ruim 50% van de nederlanders zijn wegrenners, een paar mtb'ers en een berg veldrijders... omdat het parcours vooral geschikt was voor hun. Een snelle vlakke omloop ..
Dat eerste is mij niks van bekend. Ik vond de organisatie gewoon goed, niks op aan te merken. Alleen de startprocedure van de masters 1 is niet goed gelopen, maar dat is een fout van de juryleden van de KNWU.

En wat je zegt over de Nederlanders, dat de helft wegrenners zijn, dat is absoluut niet waar. Bijna iedereen die aan de start stond doet elke mtb-wedstrijd mee, en is gewoon een echte mountainbiker.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Sunn xtreme wrote:kheb wel vernomen dat de accomidatie om te schreeuwen was. en dat voor zulke organisatie.

Ik was er ook en heb die modder toch niet gezien... Een strand en een meer daarentegen wel.
inge c
Mountainbiker

Post by inge c »

was een mooie omgeving , mooi parcour ook , en buiten 1 rgenbui heel het weekend scgitterend weer .
Was de verplaatsing waard.
Wie wat foto's wil zien .
Die vind je op www.eric.dominicus-fotopic.net

volgende afspraak houffalize en offenburg voor ons . Dus de foto's zullen nu wel met een grote certraging op fotopic komen . daar we ineens van houffa naar offenburg rijden .

inge :P
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Post Reply