nee, niet direct uitgeven. Ik ga sparen en er later een bike mee kopenBASSMAN wrote:Dat is prima,dan kunt ge veel centjes uitgevenRidley Rijder wrote:Juist terug op mijn kot, en ik heb werk gevonden.
Het is een zeer vruchtbare avond geweest, met wederom teveel streekbierkes![]()
![]()
's Avonds...
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
nen dikke leffe 9%Ridley Rijder wrote:Tot Vandenavond é mensen, kga een optreden in de Fatima gaan meepikken, en terbinst een streekbierke of 3(4,5,...)![]()
drinken.
Grtz, RR!
Twas gene leffe 9°, maar wel wa duvelkes, orvallekes,...den mountenbiker wrote:nen dikke leffe 9%Ridley Rijder wrote:Tot Vandenavond é mensen, kga een optreden in de Fatima gaan meepikken, en terbinst een streekbierke of 3(4,5,...)![]()
drinken.
Grtz, RR!
Het optreden was trouwens zeer goed te smaken. Goede belgische rock, met brist/amerikaanse(Led Zepplin, Uriah Heep) jaren 70 invloeden. Dit alles voorzien van goed gezelschap. Geslaagde avond...
Kga nu gaan slapen, parce que j'ai un piece dans mes pieds...
Slaapwel!!
- Spark
- Mountainbiker
Welja, tis hoe je het bekijkt hé.Haaike wrote:heb vandaag spijtig genoeg beter gedaan, les van 9u tot 18u met normaal gezien 1 uurtje pauze, maar gans de tijd bespreking van Erasmus, dus da kunde ni echt pauze noemen. En morgen om 5u45 eruit, van 8u tot 15u les en dan nog groepswerk tot 19u... en dan zijn der nog die zeggen da studenten een luizenleventje hebbenRidley Rijder wrote:heel de dag les, van 9.25u tot 18u met maar 1 uurtje pauze tussen.t
![]()
Maar ale, kzou beter in mijn bed kruipen ipv hier te komen zagen da ik vroeg moet opstaan en dus te weinig slaap heb
Ik sta elke morgen op om 6u00, om rond 7u00 te beginnen werken. En ik stop elke avond om +/- 19u met werken. Hierin zit een halfuurtje pauze.
toch ook niet echt een luizeleventje dacht ik zo...
Net terug van de overpoort, en ik moet zeggen, het was marginaal!! Dit moet nu de vierde keer geweest zijn dat ik naar de overpoort ga in 2 jaar tijd, en het is gewoon te scheef voor mijn doen. Ik zit liever op mijn gemak in een klein donker gezellig café.
Het is wel een feit dat je er op de een of andere manier sneller zat word dan op andere plaatsen...
Slaapwel é mensen, want k ben KAPOT!!
Het is wel een feit dat je er op de een of andere manier sneller zat word dan op andere plaatsen...
Slaapwel é mensen, want k ben KAPOT!!