Houffalize 19 - 20 april 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

Holy shXX, en jij dubbelt mij bijna in de Visa cups, dus........ denk dat ik maar gewoon zal trainen i.p.v. die wedstrijd, neen??
Je kan altijd de open wedstrijd rijden zonder licentie :bounce:
Dacht dat de open wedstrijd met licentie 1 start ronde + 3 volle ronden en zonder licentie 1 start + 2 volle ronden. :roll: of ben ik mis :roll:
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Kenny_ wrote:
Holy shXX, en jij dubbelt mij bijna in de Visa cups, dus........ denk dat ik maar gewoon zal trainen i.p.v. die wedstrijd, neen??
Dacht dat de open wedstrijd met licentie 1 start ronde + 3 volle ronden en zonder licentie 1 start + 2 volle ronden. :roll: of ben ik mis :roll:
neen, is juist
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Kenny_ wrote:
juist
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

jipla,kan er al iemand zeggen of de afdaling en of klim bij de pompiers nog in het parcours zit??
Grtz
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

staat 2 paginas terug dacht ik #-o
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mijn dag is weeral goed se, vandaag bevestiging gekregen dat er nog een grote stacaravan vrij was op de camping Bellemeuse te Nadrin.
amper 12km van houffa, vrijdag middag ginder toekomen tot maandagavond, nu hopen op deftig weer en dat ik es het parkoers kan afbollen al was het in stukken en brokken.

Massini 8)
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

Weet iemand vanaf wanneer da parcours uitgepijld is?
Ik heb er nog nooit gereden en zou het toch wel eens willen verkennen voor ik er een wedstrijd rij.
Ik kan uiteraard ook verkennen de dag van de race zelf maar da's niet aan't zelfde tempo natuurlijk...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Als ge even slecht lintjes volgt als lezen, dan gaat het niet lukken, maar voor al de rest: vanaf zondag, behalve de afdaling in den hof van de mensen,foss d'outh , maar die is link genoeg om over te slaan als amateur.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Nog gasten die met de trein terugkeren via gouvy luik en dan naar brugge?
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

Het ziet ernaar uit dat er 500 man gaat starten in de open klasse, weet er iemand of er vorig jaar ook zoveel waren en, zoja, of dat (veel) file-problemen opleverde (plus problemen bij afdalingen) voor iemand die zo'n beetje met de middenmoot meerijdt?
Post Reply