13/04/08 Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Met de TT in Rillaar van het afgelopen WE zijn we deze helling bovenaan gepasseerd. Zeer indrukwekkend moet ik zeggen! Dat gaat pijn doen aan de beentjes, want die zit redelijk op het einde van de tocht, he?Steven.sp wrote:Ben daarnet nog even gaan meten en, op de ganse helling is het max. stijgings percentage 35%.jorre28 wrote:hoeveel % is de ijsbeek nou net?
greetz jorre
- spooky
- Mountainbiker
Wij komen zondag ook naar hier.
Hopelijk droogt alles wat op de komende dagen.
Ik denk niet dat ik de Ijsbeek ken.
Wellicht zal ik er ooit al wel eens opgereden dan wel opgewandeld zijn...
Vaak is wandelen even vermoeiend als rijden
Morgen komen we de streek al wat doorkruisen met de koersfiets. Kwestie van al wat heuveltjes te doen.
Zondag zal't op't gemakske zijn voor mij. Al een paar weken niet meer op de mtb gezeten, en dan kan zo'n parcours als Rillaar wel wat zwaar uitvallen.
Hopelijk droogt alles wat op de komende dagen.
Ik denk niet dat ik de Ijsbeek ken.
Wellicht zal ik er ooit al wel eens opgereden dan wel opgewandeld zijn...
Vaak is wandelen even vermoeiend als rijden
Morgen komen we de streek al wat doorkruisen met de koersfiets. Kwestie van al wat heuveltjes te doen.
Zondag zal't op't gemakske zijn voor mij. Al een paar weken niet meer op de mtb gezeten, en dan kan zo'n parcours als Rillaar wel wat zwaar uitvallen.
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Zondag nog de andere tt van rillaar gereden en al bij al viel het goed mee.toerist wrote: Hoe ligt het parkoers erbij, vettig zekerst na al die regen van de afgelopen maand?
Op de ene plaats lekker zuigende ondergrond op de andere bijna stoffig droog en op nog andere plaatsen blubber, maw vanalles wat.
Maar als de regen deze week uitblijft zal het nog stukken beter zijn
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Worden er terug foto's getrokken van diegenen die de ijsbeek bedwongen hebben??