Canyon NERVE XC 6.0

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
roadster
Mountainbiker

Post by roadster »

bedankt allemaal
ik ben er heel alleszins heel tevreden over :drunk:
het zadel zal een San Marco Aspide Gel worden, ik heb die ook op mijn Trek 1500 racefiets (jaja, baanjannet enz... 8) ) en mijnen derriere kan dat wel pruimen
en die barends blijven erop, dat is gewoon even wennen, misschien dat ik er wel nog witte grips opzet (die gaan lang wit blijven ... :roll: ) en een wit stuur
ik had nog aan Peter van Canyon gevraagd om mijn Fox vork in het wit te leveren, maar dat bleek niet mogelijk #-o
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Schoon fietske. Die donkere vork past er ook zeer goed bij. Canyon levert zeer goed materiaal alleen zadels en handvatten trekken op niks. En aan de afmontage of kleur kan je bij Canyon nu eenmaal niks veranderen. Dat is allemaal op voorhand vastgelegd. Nu, troost je, bij Trek gaat dat ook niet. Alleen de lbs zelf kan iets vervangen, en dan moet je meestal opleggen. Dus je kan altijd je Fox verkopen en een witte zoeken ofwel 'm wit spuiten. Succes er mee!
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

mooiste canyon die ik al heb gezien behalve die lelijke hoorns, te lang en kleur is té.
Geoffrey84
Mountainbiker

Post by Geoffrey84 »

En wat mag zo een prachtig machientje wel kosten oO :drunk:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Mooie fiets, lelijk stuur en mottige barends. Zet hier maar een low riser en een wit zadel op.
Lieferschein
Mountainbiker

Post by Lieferschein »

ik ben blij dat ik gene witte heb gekocht, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
En de barends ... not done
DesignRacer
Mountainbiker

Post by DesignRacer »

Al goed dat smaken verschillen: ik vind dat de witte bar-ends de bike tot een perfect geheel maakt. Prachtig gewoon. Veel succes met je bike.
Post Reply