Springt vanzelf uit en terug op tijdsaanduiding.fcb wrote:Moet je hem zelf uitschakelen of springt hem vanzelf uit als je bepaalde tijd stilstaat ?
Sigma Sport BC 2006 MHR DTS Wireless
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Als het goed is krijg je er tegenwoordig de nieuwe tie-rap bevestiging voor de sensor bij (Alé bij mij toch). De computer maak je wel nog vast met het rubber rinske.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Dat dus, werkt super!G-m@n wrote:daarom dient dat klein apparts tukje dat erbij is?dennisschmitz wrote:Als het goed is krijg je er tegenwoordig de nieuwe tie-rap bevestiging voor de sensor bij (Alé bij mij toch). De computer maak je wel nog vast met het rubber rinske.
ik had er ook een deel bandjes bij maar wist niet waarom
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
pm me ffe uw emailadres, dan maak ik een foto en mail ik er enkeleG-m@n wrote:kan r mij eens iemand uitleggen hoe je de sensor aan de vork vast maakt met die colsonbandjes?
ik krijg het niet klaar![]()
eventueel een foto erbij
- G-m@n.
- Mountainbiker
het is gelukt!prideandglory1891 wrote:pm me ffe uw emailadres, dan maak ik een foto en mail ik er enkeleG-m@n wrote:kan r mij eens iemand uitleggen hoe je de sensor aan de vork vast maakt met die colsonbandjes?
eventueel een foto erbij
wat een klein gaatjes om die bandjes door te doen :D
toch bedankt prideandglory1891
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
je mag ook David zeggen hoor :pG-m@n wrote:het is gelukt!prideandglory1891 wrote:pm me ffe uw emailadres, dan maak ik een foto en mail ik er enkeleG-m@n wrote:kan r mij eens iemand uitleggen hoe je de sensor aan de vork vast maakt met die colsonbandjes?
eventueel een foto erbij
wat een klein gaatjes om die bandjes door te doen :D
toch bedankt prideandglory1891