Houffalize 19 - 20 april 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

Dichtsbijzijnde station is Gouvy geloof ik , ongeveer 20 -25 km.
poly
Mountainbiker

Post by poly »

wel wij hebben de change dat er enkele club leden een grote familie tent hebben waar we ze in zetten.
L3onardo
Mountainbiker

Post by L3onardo »

Wat is het verschil tussen Open-klasse en beginners?? Is het de moeite om nog in te schrijven voor de Openklasse, want je wordt toch uit de wedstrijd gehaald als je gedubbelt bent en als er al zoveel inschrijvingen zijn dan ben je nog maar gestart of de eerste zijn daar al terug :-?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

In Houffa rijden is altijd de moeite, wss rijden jullie een startloop en 2 ronden, klein kans dat je op een ronde gezet wordt omdat een rondje Houffa geen kattepis is.
Je zal meer spijt hebben van niet mee te doen.
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

We hebben nog altijd plaatsen vrij in ons vakantiehuisje in Achouffe tijdens de WB.

Meer info: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 214#651214
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

ik dacht niet dat je in de funklasse uit de wedstrijd word genomen hoor als je gedubbeld bent , vorig jaar werd ik ook gedubbeld door berckmans en co ,
denk dat het gewoon is zoals andere wedstrijden iedereen moet stoppen nadat de eerste is aangekomen
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

beginelingen = nieuwelingen
denk ik he , hoeveel toeren rijden de nieuwelingen? toch over hetzelvde parcours hoop ik?
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Weet er iemand waar ik de open-klasse uitslag van vorig jaar kan terugvinden? Zo heb ik een beetje een beeld van concurentie, rondetijden en dergelijke...
L3onardo
Mountainbiker

Post by L3onardo »

jonathan wrote: vorig jaar werd ik ook gedubbeld door berckmans en co
:lol: Holy shXX, en jij dubbelt mij bijna in de Visa cups, dus........ :oops: denk dat ik maar gewoon zal trainen i.p.v. die wedstrijd, neen??
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

L3onardo wrote:
jonathan wrote: vorig jaar werd ik ook gedubbeld door berckmans en co
:lol: Holy shXX, en jij dubbelt mij bijna in de Visa cups, dus........ :oops: denk dat ik maar gewoon zal trainen i.p.v. die wedstrijd, neen??
aja da weet ik niet hoor ,

maar die wedstrijd zou ik toch rijden hoor, al rijd je maar 1 ronde , de sfeer alleen al
Post Reply