Als we de weersvoorspellingen van de site van "Het laatste Nieuws" mogen geloven gaan we eindelijk nog eens een droog weekend krijgen. Ik denk dat iedere biker daar op aan het wachten is.
Ze geven vanaf donderdag droog en max. 14°C.
12/04/08 Avondtocht Rillaar!
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- WT6
- Mountainbiker
Toch nog eens kijken op www.bdb.be dan...Dat ziet er ietsje anders uit, maar zeker geen grote hoeveelheden regen.Steven.sp wrote:Als we de weersvoorspellingen van de site van "Het laatste Nieuws" mogen geloven gaan we eindelijk nog eens een droog weekend krijgen. Ik denk dat iedere biker daar op aan het wachten is.
Ze geven vanaf donderdag droog en max. 14°C.
Die temperatuur en wat wind zal bovendien wel een deel doen opdrogen.
Dat weertje van vorig jaar zal ni meer mogelijk zijn zeker ?
Toen was het zelfs stoffig...
Weer of geen weer, ik kom sowieso af voor de nachtrit.
- WT6
- Mountainbiker
Dat licht, dat komt in ordenr16 wrote:Onze fluo pijlen liggen weer klaar om te plaatsen .
Ik hoop dat jullie ook al klaar zijn met jullie spot op de fiets.
Want deze avond was het weeral goe donker hoor.
Leg jullie zonnebril maar klaar
Was inderdaad goe donker, ben nog over de tienbunder gelopen.
Ligt er eigenlijk nog goed beloopbaar/berijdbaar bij.
Mits niet teveel regen, komt dat dik in orde tegen zaterdag/zondag.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Wij zijn er klaar voor, batterijtjes van mijn Sigma Evo zijn aan het opladen (net op tijd nog een extra batterij bijgekocht) om het beste van zichzelf te geven aanstaande zaterdag
Op zondag doen we het nog eens over zodat we zien waar we in het donker gezeten hebben.
Nu maar hopen dat de weergoden ons goedgezind blijven en dat ik ditmaal niet op mijn bakkes ga.
Op zondag doen we het nog eens over zodat we zien waar we in het donker gezeten hebben.
Nu maar hopen dat de weergoden ons goedgezind blijven en dat ik ditmaal niet op mijn bakkes ga.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Je hebt er die daar toch altijd in slagen, ondanks de goede verlichtingnr16 wrote:Een goe lampje en gezult wel nie op u bakkes gaan zeker.
Was op de laatste km nadat je uit het bos komt op weg naar de Ebdries, sprong er over een geultje (dat wel droog stond) en kwam ongelukkig met mijn voorste wiel op het gras terecht dat van de dauw nat was waardoor mijn fiets onderuit schoof en ik over kop erover ging. Gevolg was een spierscheur in mijn linkerschouder en 4 weken geen fietsen, outs
Wees dit jaar dan maar wat voorzichtiger. Het parcours ligt er gezien het weer van de laatste weken zeer goed bij. Heb gisteren nog een stukje gereden en dat viel echt goed mee.Bulls69 wrote:Je hebt er die daar toch altijd in slagen, ondanks de goede verlichtingnr16 wrote:Een goe lampje en gezult wel nie op u bakkes gaan zeker.
Was op de laatste km nadat je uit het bos komt op weg naar de Ebdries, sprong er over een geultje (dat wel droog stond) en kwam ongelukkig met mijn voorste wiel op het gras terecht dat van de dauw nat was waardoor mijn fiets onderuit schoof en ik over kop erover ging. Gevolg was een spierscheur in mijn linkerschouder en 4 weken geen fietsen, outs