bertrix benelux xc-wedstrijd
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Post by Scott USA scale20 »
Ook net terug van de fun. Mooi maar zwaar parcours, zeker weer door de regen. Kwam om half 1 aan en alles was nog te rijden, tot de hemelsluizen open gingen
. Moest alleen lopen in het technisch bosje valk na de start voor de rest ging het nog. Maar als het zo blijft regen vrees ik toch ook voor morgen!
België top bij de Elites!
Davy Coenen en Jimmy Tielens op het podium! Enkel Jelmer Pietersma van BeOne kon zich tussen het duo van team SAECO nestelen.
Davy liet me net per SMS weten dat hij vanaf de start met Pietersma aan de haal ging en hij er 3 ronden voor het einde makkelijk afstand van kon nemen om aldus zonder risico naar de overwinning te rijden!
Proficiat Davy en Jimmy!
gr - stefan
Davy Coenen en Jimmy Tielens op het podium! Enkel Jelmer Pietersma van BeOne kon zich tussen het duo van team SAECO nestelen.
Davy liet me net per SMS weten dat hij vanaf de start met Pietersma aan de haal ging en hij er 3 ronden voor het einde makkelijk afstand van kon nemen om aldus zonder risico naar de overwinning te rijden!
Proficiat Davy en Jimmy!
gr - stefan
- bert bibber
- Mountainbiker
-
s-works rider 336
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9
Post by s-works rider 336 »
Er waren ook verschillende fotograven langs 't parcours, weet iemand de foto's hiervan staan op 't net ?
Wat een weer! Maar gelukkig was het redelijk te fietsen, op een paar stukken na..
Bij de start van de elite had een landgenoot van jullie z'n nieuwe Specialized door midden gebroken bij een valpartij. Ik kon er gelukkig net omheen..Maar ik heb best wel medelijden met de pechvogel
"Ooooh mn nieuwe velo! Kijk nou, mn nieuwe velo" schreeuwde ie..
Bij de start van de elite had een landgenoot van jullie z'n nieuwe Specialized door midden gebroken bij een valpartij. Ik kon er gelukkig net omheen..Maar ik heb best wel medelijden met de pechvogel
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Zeker wat een weer,
Maar Davy Coenen Rulezzz
'k heb ook een nederlander van herbalife-merida team gezien met vork langs voor uit het frame gescheurd zeer bizar zicht

Maar Davy Coenen Rulezzz
'k heb ook een nederlander van herbalife-merida team gezien met vork langs voor uit het frame gescheurd zeer bizar zicht