06/04/2008 Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

crash biker wrote:Hier op't forum de positieve reacties op deze TT uit verleden opgemerkt.
Dus deze morgen met een aantal richting Bertem vertrokken.

En idd. : knappe TT, prima organisatie, "kleinschalig" gezellig event.
Yow waren er mannen van jullie club die klaartsonden vanmorgen rond 07.15 op stwg daar dicht tegen de seat garage ben daar gepasseerd met ne bordeaux volvo en heb is gezwierd... Was serieus pittig tochtje..serieus afgezien na 2maanden nie gereden te hebben wegens ziekte..juist 2x op de baan gereden
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Domme wrote:Ben spijtig genoeg moeten stoppen na 7 km. Body kapoetsky. Bedankt Gé Claxon, om mij te helpen terug in Bertem te geraken.

Wij waren vroeg binnen dus. Niet moeten aanschuiven aan de afspuitstand. Alleen in de douches. lekkere ajuinsoep gegeten.

Zeker tot volgend jaar.

D.

met plezier hé mateke, ik zat toch ni zo goe , en ge waard nog voor mij binnen #-o
Fiddlerke
Mountainbiker

Post by Fiddlerke »

Onverhoopt prachtig weer, prachtige tocht in onze eigen prachtige streek. Kortom supergeslaagde zondagmorgen !
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

laagvlieger wrote: Yow waren er mannen van jullie club die klaartsonden vanmorgen rond 07.15 op stwg daar dicht tegen de seat garage ben daar gepasseerd met ne bordeaux volvo en heb is gezwierd...
Zullen anderen geweest zijn; wij stonden om 08.00u aan de O'Cool.
Lanseloet
Mountainbiker

Post by Lanseloet »

goeie tocht! volgend jaar opnieuw!
sjaakie
Mountainbiker

Post by sjaakie »

Iedereen bedankt die ondanks het voorspelde slechte weer onze TT heeft gereden .
I.v.m. gereden afstand , rij zelf met HAC 4 en dacht toch dat deze degelijk afgesteld was , blijkt dus volgens jullie niet ,possitief is dan dat mijn persoonlijk gereden afstanden en mijn gemiddelde omhoog gaan , zal dus dringend terug moeten ijken .
Voor de volgende organisaties eindelijk LENTEWEER toegewenst en voor ons de motivatie om het volgend jaar nog beter te doen
see you all 'k was altijd gebuisd voor frans )
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Gisteren morgen om 6u uit mijn bedje gerold om naar Bertem af te zakken :drunk:
Als het kriebelt dan moek uit mijn kot komen é.
Van de beloofde Aprilse grillen heb ik inderdaad niet veel gezien!
Iets voor 8u aan de tocht begonnen en met het oog op de komende marathons onmiddellijk de kraan opengezet.
Kwou eens zien hoever de beentjes in het rood konden en hoelang.
Jezelf in de lappenmand rijden is hier niet zo moeilijk [-X , redelijk wat hoogtemeters, veel offroad, en kasseien. Meer moet dat niet zijn.
Het parcours lag er inderdaad goed bij, zandgrond kan blijkbaar veel verdragen.
In de afdaling naar het kraterbos(?) toch even een uitstap zonder fiets gemaakt :roll:
Op het ogenblik dak begon te twijfelen aan de snelheid waarmee dak door de modder sneed in contact gekomen met een verdoken ijzeren staaf op het rechter spoor.
De controles waren meer dan ok en zeker hun €6 waard.
Aan de tweede controle aangepikt bij P° en samen de rit uitgereden.
Bertem staat alweer genoteerd voor volgend jaar :bounce:
@P° Hopelijk tot een volgende

En voor wie twijfelde aan de voorspellingen:
Bij vertrek uit Bertem even met het vrouwtje gebeld die blijkbaar het einde van de hof niet kon zien door de hevige sneeuwbuien
Da Microklimaat van Bertem is me toch wa speciaal zulle.
Flower2
Mountainbiker

Post by Flower2 »

fonzzzie wrote:Mijn polar 400 geeft 1015 hm op de 70 km (75,4 volgens mijne meter), klopt dit ?

Was trouwens toffe TT, goede bepijling, een paar leuke bosjes... meer moet da ni zijn.
Dat gaat kloppen, ik heb 1126 hm voor 72,00 km op mijn edge.

Ik heb enorm genoten van mijn eerste tocht in Vlaanderen sinds lange tijd (normaal rijden we in prov. Luik/Namen). Goed berijdbaar parcours, heel erg goed afgepijld, bevoorradingen met alles erop en eraan en een niet verwacht lentezonnetje. Combineer dat met een mooie streek en je hebt een heel goede TT.

Hier kom ik volgend jaar met plezier nog eens naar toe !
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Gisteren dus samen met BullsEye naar Bertem afgezakt,om 8u konden we vertrekken.Het voorspelde onheilsweer bleef gelukkig uit en we konden onderweg regelmatig van een lekker lentezonnetje genieten.

Na een vlotte inschrijving mijn 6 eurootjes betaald voor de 70km.

Zoals gezegd , toch wel een zwaar parcours , de opeenvolging van nijdige hellingen eiste op het eind stilletjesaan z'n tol.

Leuk stukje vond ik die technische bultjes in het (Bertem?)bos en de afdalingen/klimmen op holle wegen.

Bevoorradingen waren goed verzorgd maar ook goed gespreid over de km's.

Onderweg dus slijkcrosserke tegengekomen en dat maakte de laatste zware km's ook gemakkelijker om af te haspelen.EDIT : 'Petit crosseur de boue' : tot de volgende :wink: !

Afspuitstand was idd aanschuiven,naar ik hoor zou er een probleem geweest zijn met de waterdruk ?

Ook BullsEye deelde vandaag in de klappen : een gehavende knie en broek toen hij hoffelijk wou zijn..dus vanaf nu [-X ...:wink:

In elk geval,ik heb genoten van deze tt,een knap uitgezet en uitdagend parcours,goed georganiseerd en een streepje zon erbij gehad. =D>
Last edited by on Tue 08 Apr 2008 09:29, edited 1 time in total.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

P° wrote:
Ook BullsEye deelde vandaag in de klappen : een gehavende knie en broek toen hij hoffelijk wou zijn..dus vanaf nu [-X ...:wink:
How, straks mag Bulls-eye niet meer buiten als hij zo voortdoet...
:lol:
Zijn duimkwetsuur is nog maar net genezen.
Post Reply