Nieuw zadel

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
seb1978
Mountainbiker

Nieuw zadel

Post by seb1978 »

Kan er mij iemand helpen... Ik wil vanaf morgen een paar zadels uitproberen van Selle Italia. Maar er zijn er zoveel... Weten jullie welke zadels ik zeker moet proberen? Ik wil ook wel andere merken proberen, maar die doen dat helaas niet.
mtbgast
Mountainbiker

Post by mtbgast »

slr eens proberen, veel die er tevreden van zijn, waaronder ikzelf
jaro
Mountainbiker

Re: Nieuw zadel

Post by jaro »

seb1978 wrote:Kan er mij iemand helpen... Ik wil vanaf morgen een paar zadels uitproberen van Selle Italia. Maar er zijn er zoveel... Weten jullie welke zadels ik zeker moet proberen? Ik wil ook wel andere merken proberen, maar die doen dat helaas niet.
(lol) Hoe ga je die zonder fiets uitproberen ? :-D :-D
seb1978
Mountainbiker

Post by seb1978 »

=D> =D> =D> en nu serieuze reacties graag
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Wel ik ben heel tevreden over het SLK gel flow zadel. Weegt maar ietsje meer dan de SLR maar die kon ik niet gewoon worden en deze zit voor mij perfekt.
bondu
Mountainbiker

Re: Nieuw zadel

Post by bondu »

jaro wrote:
seb1978 wrote:Kan er mij iemand helpen... Ik wil vanaf morgen een paar zadels uitproberen van Selle Italia. Maar er zijn er zoveel... Weten jullie welke zadels ik zeker moet proberen? Ik wil ook wel andere merken proberen, maar die doen dat helaas niet.
(lol) Hoe ga je die zonder fiets uitproberen ? :-D :-D
Owned

Ik zit ook nog met zo'n vraag.. Gwn testen schijnt het.

Tschijnt dat je je poep ook kan opmeten :-) , dit telt dan voor de zadels van specialized...
seb1978
Mountainbiker

Post by seb1978 »

Ze zeggen veel goeds over die Gobi van Fi'zi:k, maar die kan je niet eens proberen.
Post Reply