Besluit:
06/04/2008 Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hier van 't zelfde ! Deze morgen aan de 48km begonnen en na aankomst geen druppel regen gezien. Wel modder en 52km op de teller, maar verder een héél leuk parcours, perfect afgepijld, perfecte bevoorradingen en voor 4,00€ startgeld d'er nog een consumptie bovenop bij aankomst.
Besluit:
Proficiat voor de organistatie en de afwezigen hadden ongelijk ! 
Besluit:
-
Slome speedy
- Mountainbiker
Post by Slome speedy »
Deze morgen om 7u30 vertrokken voor de 71 km. Zeer goed uitgepijld parcours en bijna geen volk tegen gekomen op het eerste deel. k'was dan ook den 2de nog maar aan de eerste 2 bevoorradingen. In het laatste deel wat meer volk gezien. Wel redelik wa modder maar al bij al overal goed te doen.
76 km op den teller en een avs van 19.3 zeker nie slecht al zeg ik het zelf.
Enige minpunt was de lange file aan de afspuitstand, thuis fietske maar kuisen dan (en da was nodig)
Verder alles pico bello, mij zien ze volgend jaar terug bij leven en welzijn.

76 km op den teller en een avs van 19.3 zeker nie slecht al zeg ik het zelf.
Enige minpunt was de lange file aan de afspuitstand, thuis fietske maar kuisen dan (en da was nodig)
Verder alles pico bello, mij zien ze volgend jaar terug bij leven en welzijn.
Super tochtje gereden vandaag. Deboosere zat er weer eens flink naast
met het weer. Ik heb geen spatje regen gezien, alleen het zonneke dat er soms mooi doorkwam
Zaaalig.
Eén dingetje viel wat tegen, ik dacht van ver dat ze op de bevoorrading aan het kapelletje met hamburgers, hotdog's en braadworsten stonden
Maar allee dees was ook wel heel goe zenne

Eén dingetje viel wat tegen, ik dacht van ver dat ze op de bevoorrading aan het kapelletje met hamburgers, hotdog's en braadworsten stonden
Maar allee dees was ook wel heel goe zenne
-
jaro
- Mountainbiker
Van thuis met het fietske naar Bertem, daar de grote toer gedaan dan terug naar huis en geen regen, hagel of sneeuw gezien wel zon.
Van de " weerschow op TV " moet je je dus niet te veel aantrekken, klopt meestal toch niet.
Goed geamuseerd in de modderstroken, nergens voet aan grond moeten zetten, behalve natuurlijk om over dien omgewaaide boom te kruipen.
Pijlen en bevoorradingen zoals steeds dik in orde.
Verschillende stukken in omgekeerde richting van vorige edities en dat was presies gemakkelijker.
Voetbalclubs kunnen ook prima TT's inrichten, dat is vandaag weeral bewezen en volgende keer zijn we er dus weer.
Jaro.
Van de " weerschow op TV " moet je je dus niet te veel aantrekken, klopt meestal toch niet.
Goed geamuseerd in de modderstroken, nergens voet aan grond moeten zetten, behalve natuurlijk om over dien omgewaaide boom te kruipen.
Pijlen en bevoorradingen zoals steeds dik in orde.
Verschillende stukken in omgekeerde richting van vorige edities en dat was presies gemakkelijker.
Voetbalclubs kunnen ook prima TT's inrichten, dat is vandaag weeral bewezen en volgende keer zijn we er dus weer.
Jaro.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Hier op't forum de positieve reacties op deze TT uit verleden opgemerkt.
Dus deze morgen met een aantal richting Bertem vertrokken.
En idd. : knappe TT, prima organisatie, "kleinschalig" gezellig event.
Dus deze morgen met een aantal richting Bertem vertrokken.
En idd. : knappe TT, prima organisatie, "kleinschalig" gezellig event.
-
jaro
- Mountainbiker
Mij hebben ze vroeger toch verteld dat de inrichter de plaatselijke voetbalclub was. Kan natuurlijk zijn dat ze mij iets wijsgemaakt hebben of dat dit intussen verandert is.Schijfrem wrote:Volgens mij zijn die "WK-MTB De Wringers" toch fietsers zennejaro wrote:...
Jaro.