idd, ik heb hier 3 dagen met de schijterij gezeten, juist een trainingsritje achter de rug, miljaar best dak nie aangezet ben naar O-S-Othe sentinel wrote:Man man man... Ik krijg hartpijn als ik dit allemaal zie en lees... Ik zou met geen stokken weg te slaan zijn als mijn knie het zou toelaten!!!![]()
![]()
Wat kan een beetje sneeuw en modder nu doen? Dat maakt het alleen maar echter.
Olne-Spa-Olne 2008?
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
De Sentinel schreef :
Ook ik ben niet geweest. Voormiddag 2h30 op de weg gefietst en het begon tijd te worden dat ik thuis was , want ik begon de koude meer en meer te voelen. Nochtans mag ik zeggen dat ik toch één en ander gewend ben , aangezien ik ook de ganse winter aktief ben op de cyclocrosser.
Ik geloof niet dat er met dit weer en deze temperaturen er nog veel fungehalte aan is.Man man man... Ik krijg hartpijn als ik dit allemaal zie en lees... Ik zou met geen stokken weg te slaan zijn als mijn knie het zou toelaten!!!
Wat kan een beetje sneeuw en modder nu doen? Dat maakt het alleen maar echter.
Ben wel geweest, en geen seconde beklaagd. Het was wel vettig maar alles, op een paar kleine stroken na, was goe berijdbaar. Het was nat maar geen slopende, zwaar lopende modderstroken.
We hebben zon, sneeuw, hagel, regen,... gehad maar nooit koud gehad dus wat wil je nog meer.
Paar keer verkeerd gereden maar vaak mijn eigen schuld.
Organisatie is kleinschalig maar ooh zo gezellig.
Dus voor allen die niet geweest zijn, helaas.
We hebben zon, sneeuw, hagel, regen,... gehad maar nooit koud gehad dus wat wil je nog meer.
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Ja ja laat me maar watertanden...hoekske wrote:Ben wel geweest, en geen seconde beklaagd. Het was wel vettig maar alles, op een paar kleine stroken na, was goe berijdbaar. Het was nat maar geen slopende, zwaar lopende modderstroken.
Ook terug van olne, en nog de laatste 60km van de ronde kunnen zien!
En het weer was echt te doen hoor, en het parcour ook, kdenk maar 5 keer ofzo moeten afstappen, echt niet meer! Twas zeer goed te doen!
Twee keer bergop moeten afstappen, één keer fiets over een hekken moeten dragen, afdaling met trappen (die misschien wel te doen was zonder toeristen), en op het einde ff voet aan grond moeten zetten in singletrack met steile randen.
Allen die er niet waren hadden ongelijk! (buiten diegene die ziek/gewond waren)
En het weer was echt te doen hoor, en het parcour ook, kdenk maar 5 keer ofzo moeten afstappen, echt niet meer! Twas zeer goed te doen!
Twee keer bergop moeten afstappen, één keer fiets over een hekken moeten dragen, afdaling met trappen (die misschien wel te doen was zonder toeristen), en op het einde ff voet aan grond moeten zetten in singletrack met steile randen.
Allen die er niet waren hadden ongelijk! (buiten diegene die ziek/gewond waren)
- the sentinel
- Mountainbiker
- aresius
- Mountainbiker
het was een prachttochtje. tegen 13u kwam de zon er door en was het de laaste 15km genieten in het lekkere zonnetje.
sommige stukken lekker technisch, zeker het afdalinkje door het riviertje vond ik super
en aan de mensen die de chrono deden: op een technische stukje keihard voorbijvlammen om dan 20m verder op uw bakkes te gaan.
sommige stukken lekker technisch, zeker het afdalinkje door het riviertje vond ik super
en aan de mensen die de chrono deden: op een technische stukje keihard voorbijvlammen om dan 20m verder op uw bakkes te gaan.