Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Pakt dat Cancellara ook wel van zich zal laten horen, al geloof ik niet dat die op een even hoge piek zal zitten als Boonen en Hoste op dit moment, maar met zùlk een motor kan die verdomde Zwitser altijd meedoen. (Wat een coureur)
de gastjes van de laminaat gaan waarschijnlijk wel weer nergens te zien zijn.... Doe mij maar iemand van ne echte ploeg, ne zwitser of een italiaan staat altijd mooi op het hoogste schavotje van het podium
Ne Italiaan gaat volgens mij niet kunnen overleven als ze echt die weersomstandigheden geven. Ik hoop dat Tom Boonen wint en als hij wint dan zal hij terug vertrokken zijn en zal hij er volgende week ook niet ver vanaf zitten.
Putteke wrote:Ne Italiaan gaat volgens mij niet kunnen overleven als ze echt die weersomstandigheden geven. Ik hoop dat Tom Boonen wint en als hij wint dan zal hij terug vertrokken zijn en zal hij er volgende week ook niet ver vanaf zitten.