le Wissantaise 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Smoldros
Mountainbiker

Post by Smoldros »

Is dat een wedstrijd, of gewoon een tocht?
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Smoldros wrote:Is dat een wedstrijd, of gewoon een tocht?
Een niet-gechronometreerde toertocht/marathon, met groepsstart (<- is vaak zo in Frankrijk).
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Is geen wedstrijd maar ook geen gewone tocht! :wink:
Is een schitterende tocht die echt back to basic is. Hier heb ik telkens al een echt mountainbikegevoel gehad! Nie normaal, dit is hier en daar genieten, soms echt vloeken, soms inderdaad je bike er willen gooien,...

verslag 2007

verslag 2006

Staat bij mij zeker weer op het programma!

Dienen groepstart is een beetje met een korrelke zout te nemen zunne want de pijlen staan er toch... Je kan dus gerust starten wanneer je wil, maar best wel redelijk vroeg, want anders kan je wel eens zonder bevoorrading zitten omdat ze wel rekening houden met die starturen...
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

De Wissantaise begint te naderen en dus wordt het weer uitkijken naar een mooi MTB-tochtje.

Vorig jaar kennis gemaakt met deze en toen de 75 gebold.Toen in de weide betrad (finish) had ik echt nog wat jus in de benen.Vandaar dat ik nog wat trainingskilometerkes ga maken en dit jaar eens voor de 105 km ga proberen.

Deze is echt een klassieker!!!
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Er komen alleszins wat Herders af naar deze toertocht.
Ik ga de 105 km proberen.

Vraagske : zijn die bevoorradingen aldaar een beetje deftig ? Of neem ik best wat extra mee ? Niet dat laatste een probleem zal zijn hoor.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De bevoorradingen zijn meer dan ok.
Vorig jaar had je koeken, van die suiker snoepen, chocolade, rozijnen, sportdrank, water,...
Aan de 3de controle kreeg je zelfs een half stokbrood =D>
En tegen dienen tijd had ik da al nodig :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Herder Alex² wrote:Er komen alleszins wat Herders af naar deze toertocht.
Ik ga de 105 km proberen.

Vraagske : zijn die bevoorradingen aldaar een beetje deftig ? Of neem ik best wat extra mee ? Niet dat laatste een probleem zal zijn hoor.
Ga de bevoorradingen niet afbreken of degraderen maar ik had toch mijn camelback (1liter)+ een drinkbus mee met sportdrank en ik heb het goed kunnen gebruiken.

Je moet weten dat ze wel water hebben en van hun groen en rood "sopje".Als je daar liefhebber van bent is er geen probleem. :wink:

Voor het eten kan er inderdaad genoeg voor handen zijn maar ik neem toch een "gelleke" en wat reepjes mee.Je weet maar nooit.

Best zeker spelen.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

'k heb deze ook op mijn programma gezet, en 'k heb heel den dag voorzien. Nog nooit gereden , maar al veel goeds over gehoord
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

'k heb deze ook op mijn programma gezet, en 'k heb heel den dag voorzien. Nog nooit gereden , maar al veel goeds over gehoord
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ cowboy: ga je deze dan 2 keer rijden :roll:
Post Reply