Zal zaterdag update geven , voor het ogenblik ligt de ondergrond er perfekt bij , kan natuurlijk vlug veranderen en gaan proberen waar mogelijk het parkoers aanpassen
Wij hadden het graag anders gezien maar het stuk extreme waar vorig jaar de ladder lag is er niet meer bij , dit is privé en de eigenaar laat er niemand toe vooral wegens de overlast van jeeps ,quads en motos , volgend jaar nog is gaan onderhandelen misschien mag het dan
Buiten dit is er natuurlijk nog genoeg spielerei !
06/04/2008 Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister No Chaïn wrote:Stanislas wrote:Idd, bij het buitenrijden van Hogenbos, de Tervuursesteenweg oversteken en de E40 blijven volgen richting Hoekstraat (met dat tunnelke onder de E40). We hebben bij het betreden van dat boske een oversteek gemaakt over de goot om het al niet uit stilstand te moeten doen. Je kan er op 3 manieren naar boven maar de linkse kant is de enige die te doen is, tenzij het droog ligt, dan zijn er enkelingen die via de rechtse of de middenste helling boven geraken. Il faut le faire...
Ik ben er gisteren nog gaan rijden, en het ligt er lekker vettig bij!
Stuk bos dat volgt is anders ook niet van de poes...
Ben er gisteren ook langs gereden en een kijkje gaan nemen bij de rechtse en de middelste helling. De rechtse zullen sommige als 't droog is mssn nog op geraken maar volgens mij is de middelste onmogelijk. Die eindigt in een geul van mssn 15 cm breed en 30 hoog. Er loopt nog eens gene weg achter. Er zullen er dus nog ni veel opgereden zijn. Zelfs geen motocrossers.
Greetz Almighty
20 april TT Kortenberg!!
- laagvlieger
- Mountainbiker
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
echt overal bereidbaar. Ook de klimmetjes. zijn er daar veel sporen en geulen of valt da mee. Want daar ben ik niet zo voor zenne 
ben juist terug heb de 71km gedaan waren er 78 op mijn telerke en die staat normaal juist.
Tof parkoer overal berijdbaar heb maar 1 maal 50m tevoet moeten gaan veel moder , sporen en geulen toffe klims en afdalingen mijn fietske en ikzelf zagen er nogal uit.
Goede bevoorading alles rijkelijk aanwezig.Het weer zelf viel goed mee geen regen of sneeuw , zelfs op het laatste kwam de zon erdoor.
Er was wel een fille aan de afspuitstand 4 slangen is zeker niet genoeg met zo een weer, dus heb ik mijn fiets thuis maar gekuist had geen zin meer om te wachten .
Tof parkoer overal berijdbaar heb maar 1 maal 50m tevoet moeten gaan veel moder , sporen en geulen toffe klims en afdalingen mijn fietske en ikzelf zagen er nogal uit.
Goede bevoorading alles rijkelijk aanwezig.Het weer zelf viel goed mee geen regen of sneeuw , zelfs op het laatste kwam de zon erdoor.
Er was wel een fille aan de afspuitstand 4 slangen is zeker niet genoeg met zo een weer, dus heb ik mijn fiets thuis maar gekuist had geen zin meer om te wachten .
- Schijfrem
- Mountainbiker
Deze morgen rond 7 uur buitengekomen en het regende
... terug naar binnen en terug in mijne nest gekropen.
Een uur nadien scheen de zon en dan toch met de fiets naar Bertem gereden voor de 40km (heb het mij niet beklaagd)
Ik heb de hele omloop schitterend weer gehad, geen regen, geen hagel, geen sneeuw, enkel vree schoon weer.
Vlotte inschrijving, perfecte signalisatie met op de belangrijkste plaatsen extra waarschuwingsbordjes. Goede bevoorrading en het het viel verassend goed mee met de modder, hier en daar een paar diepe plassen en wat baggergeulen maar over het algemeen heel goed berijdbaar. Nadien nog fiets in de bewaakte fietsstand achtergelaten om een gratis leffe te drinken.
Enfin, schitterende organisatie en volgend jaar zeker weer present.
Proficiat mannen
Proficiat Stijn Devolder

Een uur nadien scheen de zon en dan toch met de fiets naar Bertem gereden voor de 40km (heb het mij niet beklaagd)
Ik heb de hele omloop schitterend weer gehad, geen regen, geen hagel, geen sneeuw, enkel vree schoon weer.
Vlotte inschrijving, perfecte signalisatie met op de belangrijkste plaatsen extra waarschuwingsbordjes. Goede bevoorrading en het het viel verassend goed mee met de modder, hier en daar een paar diepe plassen en wat baggergeulen maar over het algemeen heel goed berijdbaar. Nadien nog fiets in de bewaakte fietsstand achtergelaten om een gratis leffe te drinken.
Enfin, schitterende organisatie en volgend jaar zeker weer present.
Proficiat mannen
Proficiat Stijn Devolder